کد خبر: ۲۶۵۲۳۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

نماینده ولی فقیه از مسئولان خواست به ایجاد ‌اشتغال مورد تأکید رئیس‌جمهوری در لرستان عمل کنند

 
 
خرم‌آباد- خبرنگار کیهان:
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در دیدار با معاون صنعت وزارت صمت و رئیس‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کشور با تاکید بر اینکه وعده رئیس‌جمهور برای ایجاد ‌اشتغال در لرستان محقق نشده است، افزود: نرخ بالای تورم و بیکاری جوانان در استان لرستان باعث رنج خانواده‌ها شده که رئیس‌جمهور در سفر ۱۴۰۰ به استان اعلام کردند که لرستان در ایجاد ‌اشتغال ویژه دیده شود ولی پس از ماه‌ها هنوز این وعده تحقق پیدا نکرده است.
امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: برای جبران تعلل در اجرای وعده رئیس‌جمهوری؛ وزارت صنعت، معدن، تجارت در سال ۱۴۰۲ نگاه ویژه به ایجاد ‌اشتغال در لرستان داشته باشد. نماینده ولی فقیه در لرستان با ‌اشاره به اینکه کارخانه‌ها و صنایع بزرگی در استان موجود است که به واسطه مشکلات حقوقی و قضایی و یا تعلل مالکان و علل دیگری تعطیل شده‌اند، تصریح کرد: این در حالی است که مالکان، برای راه‌اندازی کارخانه‌ها و ایجاد تولید و ‌اشتغال، تسهیلات زیادی از اموال عمومی دریافت کرده‌اند، ولی همچنان تعطیل هستند. حجت‌الاسلام شاهرخی اظهار امیدواری کرد با پیگیری مسئولان استان و شروع به کار این کارخانه‌ها و تکمیل ظرفیت دیگر صنایع‌، شاهد ‌اشتغال هزاران نفر از جوانان بیکار و پایانی بر پیگیری‌های طولانی و آرزو‌های دیرینه مردم لرستان باشیم.