ساترا تصریح کرد
مجموعه «رهایم کن» فاقد مجوز تولید و انتشار است(اخبار ادبی و هنری)
سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر در فضای مجازی (ساترا) اعلام کرد: نظر به انتشار برخی از سؤالات و ابهامات درخصوص پخش مجموعه نمایش خانگی «رهایم کن» از سکوی فیلیمو، این مجموعه فاقد مجوز تولید و انتشار است.
ساترا در این گزارش اعلام کرد: «با توجه به تفاهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صداوسيما، اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات محیطی این مجموعه که فاقد مجوز است بهطور کامل از سراسر کشور جمعآوری شده است. همچنین از آنجا که سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) یک نهاد تنظیمگر است و ضابط قضایی نیست مکاتبه لازم با قوه قضائیه انجام شده است. لازم به ذکر است رسیدگی به تخلفات سکوها از طریق دادسرای فرهنگ و رسانه یا کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانهای انجام میشود که ساترا ماموریت خود را برای هماهنگی با قوه قضائیه انجام داده است. همچنین با توجه به عضویت نماینده دادستان کل کشور در شورای صدور مجوز انتشار ساترا و هماهنگی انجامشده از سوی ساترا با معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور انتظار میرود بهزودی روند انتشار هرگونه مجموعه و برنامه نمایش خانگی فاقد مجوز متوقف شود.»