kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۵۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

عجب رویی؟!(گفت و شنود)

 
 
 
گفت: در انتخابات ترکیه با این که اردوغان فقط نیم درصد 
(حدود 2/5 میلیون رای) با موفقیت در دور اول فاصله داشت، نتیجه را پذیرفت و طرف مقابلش هم ادعای تقلب نکرد ولی موسوی و خاتمی در انتخابات سال ۸۸ 
ایران، با وجود آن که موسوی بیش از ۱۱ میلیون رای با طرف پیروز فاصله داشت ادعای تقلب کردند و مملکت را به آشوب کشیدند!
گفتم: ولی خاتمی بعد از فتنه اعلام کرد که تقلب امکان‌پذیر نبوده است؟! پس چرا با وجود آن که می‌دانست تقلب امکان‌پذیر نیست، دست به فتنه زد و علاوه ‌بر خسارت‌های فراوان، خون افراد بی‌گناه را هم بر زمین ریخت؟!
گفت:‌ ای عوام؟! سران فتنه مامور بودند. مگر ندیدی که کیهان تمام مراحل فتنه را قبل از وقوع پیش‌بینی می‌کرد. کیهان که غیب نمی‌دانست! فتنه آمریکایی و اسرائیلی بود و دقیقاً مطابق فرمول جرج سوروس و ریچارد‌ هاوس و جان‌کین و... صورت می‌پذیرفت و به همین علت مراحل آن قابل پیش‌بینی بود.
گفتم: پس بیخود نبود که نتانیاهو آنها را بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل می‌دانست و هنوز جرأت نکرده‌اند ادعای نتانیاهو را تکذیب کنند!
گفت: روز ۱۱ ژوئن ۲۰۰۹ (۲۱ خرداد ۸۸‌) جرج سوروس رسماً اعلام کرده بود که فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب رنگی صورت می‌پذیرد! و روز قبل از آن (۲۰ خرداد ۸۸‌) تیتر یک کیهان این بود «‌آخرین پرده سناریوی افراطیون، آشوب پس از شکست‌» و تاکید کرده بود «‌این هشدار جدی است‌»... ولی با این همه سند درباره پیروی آنها از سرویس‌های اطلاعاتی دشمن هنوز هم از رو نمی‌روند! و انتخابات ترکیه را که دقیقاً با فتنه‌انگیزی سران فتنه در تضاد  است، به سود خود تفسیر می‌کنند!
گفتم: یارو دورخیز کرد و جفت زد که روی زین بنشیند ولی از آن طرف افتاد و محکم به زمین کوبیده شد و با مشاهده خنده مردم پرسید؛ از چی خوشتون اومده؟ از دورخیزم یا از پرش بلندم؟! 
گفتند؛ از این همه پُر‌رویی!