kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۵۰۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
رئیس ‌کل دادگستری لرستان

دادگستری لرستان سامانه پیامکی ارتباط همه روزه با مردم را راه‌اندازی می‌کند

رئیس‌ کل دادگستری لرستان گفت: در راستای تاکیدات رئیس ‌قوه قضائیه ورهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتباط مستمر مسئولان با مردم، برای سهولت ارتباط همه‌روزه مردم سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با رئیس‌ کل دادگستری لرستان راه‌اندازی می‌شود.

 

خرم‌آباد - خبر نگار کیهان:

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری در جلسه شورای معاونین دادگستری استان بابیان اینکه مسئولان بایستی با مردم تعامل و ارتباط مستمر داشته باشیم افزود: در این راستا سامانه پیامکی جهت ارتباط مستقیم مردم از سراسر استان با رئیس ‌کل دادگستری لرستان راه‌اندازی و پیامک‌ها بعد از وصول توسط رئیس‌کل به بخش‌های مربوطه دادگستری جهت پیگیری دقیق و اعلام نتیجه به شخص پیامک‌کننده و رئیس‌ کل‌، باز ارسال می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری راه‌اندازی سامانه پیامکی را راهی برای کسب سریع اطلاع از نحوه ارائه خدمت به مردم بر شمرد و افزود: این سامانه می‌تواند جهت کسب گزارش‌ها مردمی بدون واسطه و سریع؛ مفید و موثر واقع شود و همچنین ما در دادگستری در دسترس مردم هستیم و گزارش‌های آنها را مستقیم و بدون واسطه خواهیم شنید.
وی تاکید کرد: استقرار شعب صلحی در اجرای احکام در رابطه با پرونده‌های دیه و رد مال در دستور کار قرار دارد که می‌تواند مفید و موثر باشد.
شهواری افزود: در زمینه آرا جایگزین حبس بایستی آموزش‌های لازم و راهکار‌های ضروری به کارکنان و قضات آموخته شود تا حتی‌الامکان از حبس افراد جلوگیری به‌عمل آید.