باند قاچاق سازمان یافته سلاح در بندرعباس متلاشی شد
دادستان بندرعباس گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات هرمزگان یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح را در مرکز استان متلاشی کردند.
به گزارش ایرنا از دادگستری هرمزگان، علیرضا احمدیمنش افزود: در این عملیات با دستور مقام قضایی و کار پیچیده اطلاعاتی دو نفر از اعضای باند شامل یک زن و مرد دستگیر شدند. وی ادامه داد: در این عملیات ۱۸ قبضه سلاح کمری، ۳۷ تیغه خشاب و بیش از ۵۵۰ فشنگ کشف شد. به گفته دادستان بندرعباس، متهمان دستگیر شده تحویل مرجع قضایی شدند و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد. احمدیمنش افزود: اعضای این باند در تلاش بودند انواع مختلف سلاح را از استانهای شرقی کشور به استان هرمزگان وارد و از این طریق به دیگر استانها قاچاق کنند.