kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۴۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

مواظب باش! (گفت و شنود)

 
 
گفت: بالاخره تحقیقات درباره واگذاری خودروهای شاسی‌بلند به نمایندگان که ادعا شده بود برای جلوگیری از استیضاح وزیر صمت بوده به کجا کشید؟!
گفتم: معلوم شده که اولاً؛ ماجرا از اساس ربطی به آقای فاطمی‌امین، وزیر صمت نداشته است ثانیاً؛ مربوط به سال ۱۴۰۰ و دولت قبل بوده و ثالثاً؛ تا یک هفته قبل از مجموع ۲۸۶ نماینده مجلس کنونی نیز ۲۴۳ نفر به صورت شفاف اعلام کرده بودند که هیچ خودروی خارج از نوبتی دریافت نکرده‌اند و تا آن روز هنوز از ۴۳ نماینده باقی مانده سؤال نشده بود.
گفت: پس تکلیف این آقای نماینده که با اظهارات خلاف واقع خود این‌همه علیه دولت و مجلس و نظام سیاه‌نمایی کرده و اعصاب مردم را به هم ریخته چه می‌شود؟!
گفتم: باید از دستگاه قضایی پرسید که آیا اگر کسی نماینده مجلس بود حق دارد هر چه دلش خواست بگوید و هر خسارتی که هوس کرد به نظام و ارکان آن وارد کند؟!
گفت: مدعیان اصلاحات با استناد به اظهارات ایشان اول ادعا کردند که شاسی‌بلندها را برای جلوگیری از استیضاح وزیر صمت داده‌اند! بعد که قرار شد لیست دریافت‌کنندگان را بدهد و چیزی ارائه نکرد! گفتند برای استیضاح نبوده است! و نماینده یادشده کم‌کم ادعایش را پس گرفت و...
گفتم: افسر راهنمایی ماشینی را متوقف کرد و به راننده گفت
 ۱۶۰ کیلومتر سرعت داشتی. راننده گفت؛ جناب سروان ۱۴۰ کیلومتر بود! افسر گفت؛ آن‌هم ممنوع است. گفت؛ ببخشید ۱۰۰ کیلومتر بود، 
نه اصلا ۵۰ کیلومتر بود و... افسر گفت؛ این‌طور که داری سرعت 
کم می‌کنی مواظب باش ماشین‌های پشت سری از عقب بهت نزنند!