کد خبر: ۲۶۴۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
سخنگوی وزارت بهداشت:

پرونده پزشک متهم به خودداری از پذیرش بانوی محجبه به هیئت انتظامی رفت

 
 
 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: پرونده پزشکی که گفته می‌شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، به هیئت بدوی انتظامی اعضای هیئت علمی ارجاع شده است.
به گزارش وبدا، پدرام پاک‌آیین اظهار داشت: پرونده پزشک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می‌شود از پذیرش بانوی محجبه ‌خودداری کرده، برای رسیدگی به هیئت بدوی انتظامی اعضای هیئت علمی ارجاع شده است.
پاک‌آیین افزود: همچنین این ادعا که اختلاف با بیمار بر سر نوبت‌دهی بوده و استنکاف از پذیرش صورت نگرفته، در هیئت انتظامی رسیدگی خواهد شد. وی ادامه داد: اگر در جریان رسیدگی انتظامی، تخلف این پزشک مبنی بر خودداری از پذیرش بیمار اثبات شود، ضمانت اجرای قانونی خاص خود را خواهد داشت. همچنین اگر اقدام وی با یکی از عناوین مجرمانه تطبیق یابد، پرونده به مرجع ذی‌صلاح قضایی ارسال می‌شود.