کد خبر: ۲۶۴۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

توضیحات آموزش و پرورش درباره عودت هزینه‌های روز‌های تعطیل مدارس به اولیای دانش‌آموزان

 
 
سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: هزینه سرویس روز‌های تعطیل در مدارسی که با پیمانکار قرارداد داشتند بازگردانده شده است.
شهلا باقری، سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرگزاری میزان اظهارداشت: عودت هزینه‌های خدمات ارائه نشده شامل موضوعات مختلف نظیر فوق برنامه، سرویس حمل‌ونقل، غذا و... است و در حوزه سرویس حمل‌ونقل، بعد از اعلام وزارت موضوع در کارگروه ماده ۱۸ سرویس حمل‌ونقل مطرح و مقرر شد کارگروه سرویس مدارس شامل مدیر، پیمانکار، رئیس‌انجمن، نماینده اولیای استفاده‌کننده از سرویس و معاون پرورشی مدرسه تشکیل و براساس روز‌های ارائه خدمات در دی ماه محاسبه صورت و درصدی از پرداختی اولیا کسر و به همان میزان از حقوق راننده نیز کسر شود. وی افزود: در مدارسی که با پیمانکار قرارداد دارند این مهم اتفاق افتاد، اما در مدارسی که اولیا خارج از فرآیند قانونی و به صورت مستقیم با راننده یا پیمانکار قرارداد بسته بودند، غالبا این موضوع اتفاق نیفتاده است.