kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۴۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
برای پاسخگویی به انتشار مطالب غیر مستند

مدیران مسئول روزنامه‌های «جهان صنعت» و «اعتماد» به دادسرا احضار شدند

 

مدیران مسئول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد، برای پاسخگویی و ارائه مستندات در مورد انتشار مطالب غیر مستند به دادسرا احضار شدند.
به گزارش خبرگزاری میزان، در پی درج مطالبی در روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد، مدیران مسئول این دو روزنامه برای پاسخگویی و ارائه مستندات در مورد انتشار مطالب غیر مستند به دادسرا احضار شدند. براساس اعلام دادستانی تهران، افراد مورد اشاره باید روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ضمن مراجعه به مرجع قضایی، مستندات و توضیحات لازم درباره مطالب ادعایی منتشر شده را ارائه دهند.
به گزارش کانال خبرگزاری فارس، روزنامه جهان صنعت در گزارشی نوشته بود برخی از ایرانی‌ها برای دریافت پول بیشتر، کلیه خود را در عراق به دلار می‌فروشند. روزنامه اعتماد هم به نقل از انجمنی به‌نام حمایت از قربانیان اسیدپاشی مدعی شده که طی ۴ ماه اخیر ۶ قربانی اسیدپاشی شناسایی کرده است.
گفتنی است، بیان خبرهای فریبنده و بی‌پایه اما هدفمند در برخی رسانه‌ها، بارها باعث سوء‌استفاده رسانه‌های دشمن و ایجاد نگرانی مردم شده است. یقیناً برخورد مناسب با رسانه‌هایی که در انتشار اخبار کذب یا غیر مستند حد و مرزی نمی‌شناسند می‌تواند از امنیت روانی مردم دفاع کند.