kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۴۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
پیکر شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدا آرام گرفت

وداع با‌شکوه مردم سبزوار با شهید غیرت

مردم قدرشناس سبزوار با حضور حماسی و باشکوه، پیکر شهید امر به معروف و نهی از منکر «حمیدرضا الداغی» را تشییع کردند.

مراسم تشییع شهید آمر به معروف «حمیدرضا الداغی»، صبح سه‌شنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان و نوجوانان و مسئولان استانی و شهرستانی در زادگاهش شهر سبزوار برگزار شد.
به گزارش فارس، پیکر این شهید پس از اقامه نماز، بر دوش مردم شهیدپرور سبزوار از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار در مسیر خیابان‌های بیهق و شهدا به سمت گلزار مطهر شهدای این شهر تشییع شد.
رئیس ‌سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و برخی دیگر از مسئولان کشوری و استانی، در آیین تشییع شهید غیرت حضور داشتند.
همچنین خیل زیادی از دوستداران و ارادتمندان این شهید که دلباخته حرکت غیرتمندانه و ارزشی وی شده‌اند، از شهرها و استانهای مختلف، برای تشییع پیکر وی در سبزوار حضور یافته
بودند.
روز دوشنبه نیز آیین پرشکوه تشییع این شهید آمر به معروف با حضور حماسی مردم و مسئولان از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.
لازم به ذکر است، مطالبه مردم برخورد قاطعانه با اشرار و حامیان آنهاست که با نقاب اصلاح‌طلبی و اقدام به تحریف، حمله به مقدسات اسلامی، هم پوشانی رسانه‌ای با بنگاه‌های دروغ‌پراکنی ضد انقلاب و... قمه اوباش را تیز می‌کنند.
شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.