kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۴۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
دستگیری ۳ نفر از عاملان شهادت رئیس‌ پلیس آگاهی شهرستان سراوان

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید شهرکی و همسرش در زابل برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید سرهنگ «علیرضا شهرکی» رئیس‌ پلیس سراوان و همسرش شهیده «نرجس صیاد» با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در زابل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیین وداع و مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید سرهنگ «علیرضا شهرکی» و همسرش شهیده «نرجس صیاد» دیروز از مصلی المهدی شهر زابل به سمت گلزار شهدا برگزار شد.
شهید شهرکی رئیس ‌پلیس آگاهی شهرستان سراوان صبح روز دهم اردیبهشت به همراه همسرش با خودروی شخصی در شهر در حال تردد بودند که در حمله ناجوانمردانه معاندین کوردل به خیل عظیم شهداء پیوستند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در پی ترور ناجوانمردانه سرهنگ علیرضا شهرکی و همسرش در شهرستان سراوان دستگیری عاملان اصلی این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت، که نهایتا امروز در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان زبده و تیم‌های تخصصی پلیس‌، سه نفر از عاملان شهادت شهید شهرکی و همسر با وفایش شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
جلیلیان افزود: مأموران غیور پلیس با اقدامات فنی و تخصصی و سرنخ‌های به دست آمده توانستند در یک عملیات ضربتی و سریع سه نفر از عوامل ترور را شناسایی و دستگیر کنند.
وی خاطر نشان کرد: یک نفر از این عاملان وابسته به گروهک تروریستی جیش‌الظلم بوده و در مخفیگاه این تروریست‌های کور دل تعداد دو قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلاکوف و به همراه تعدادی خشاب و مقادیری مهمات، یکدستگاه خودرو پژو پارس سرقتی و یک خودرو پژو 405 کشف و ضبط شد.