کد خبر: ۲۶۴۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

دستگیری عامل آتش‌سوزی بخش اورژانس بیمارستان رازی قائم‌شهر

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران از دستگیری عامل آتش‌سوزی بخش اورژانس بیمارستان رازی قائم‌شهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بابایی گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی، شامگاه دوشنبه شخصی وارد بخش اورژانس بیمارستان رازی شده و تخت حمل بیمار اورژانس را آتش زد که با اقدام به موقع عوامل حراست و کارکنان بیمارستان و عوامل انتظامی آتش سریعا مهار شد و خوشبختانه اتفاق خاصی گزارش نشد.
بابایی با ‌اشاره به اینکه فیلم دوربین مدار بسته برای پیگیری در اختیار عوامل نیروی انتظامی شهرستان قائم‌شهر قرار گرفت، افزود: عامل این آتش سوزی که ظاهرا تعادل روحی نداشته پس از انجام این کار فرار کرده بود اما در کمتر از نیم ساعت توسط عوامل نیروی انتظامی قائم شهر دستگیر شد.
این اتفاق هیچ خسارت جانی و مالی نداشت.