kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۳۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

جزئیات حادثه حمله به یک روحانی در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم با‌اشاره به جزئیات حمله با چاقو به یک روحانی در قم گفت: طلبه مضروب از اتاق عمل خارج شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.


سرهنگ امیر مختاری روز شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: صبح روز شنبه در پی وقوع یک فقره تصادف منجربه جرح بین یک دستگاه خودروی تیبا و دو نفر عابر پیاده در خیابان شهدای قم، راننده خودروی تیبا که اهل قم نیز است بعد از تصادف و پیش از خارج شدن از خودرو، اقدام به خودزنی کرده و سپس با چاقو به یکی از مصدومان حادثه که معمم بود حمله‌ور می‌شود.
مختاری با بیان این که هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند افزود: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
وی با‌اشاره به این که در برخی از کانال‌ها خبر فوت این طلبه منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد و ادامه داد: خبر فوت مربوط به حادثه دیروز صبح نیست و مصدومین هم‌اکنون در بیمارستان هستند.
مختاری با بیان این که فرد ضارب هم در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد گفت: تا زمانی که امکان بازجویی از این فرد وجود نداشته باشد، نمی‌توان از علت و انگیزه فرد ضارب صحبت کرد.