تجمع تعدادی از بانوان مدافع حجاب و عفاف مقابل شورای شهر تهران
تعدادی از بانوان دغدغهمند حوزه حجاب و عفاف صبح دیروز مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند.
به گزارش ایرنا، این بانوان دستنوشتههای در دست داشتند که بر روی آنها شعارهایی در حمایت از حجاب و عفاف نوشته شده بود از جمله «هدف دشمنان نابود کردن استقلال، هویت و آزادگی زن مسلمان است.»
روز دوشنبه در فراخوانی که از سوی تجمعکنندگان صادر شد، اعلام شد: «به دنبال هتک حرمت به بانوی آمر به معروف در ایستگاه مترو میدان هفتم تیر، جمعی از بانوان عفیفه به دفتر پلیس این ایستگاه مراجعه کردند و اعتراض خود را ابراز کردند. این بانوان مطالبهگر از ماهها پیش، با پیشبینی برخی مسائل، بارها با مسئولان مترو تهران جلساتی برگزار کردند و از آنها خواسته بودند که برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، تدابیری بیندیشند.»
گفتنی است، طرح عفاف و حجاب چند روزی است که در ایستگاههای مترو تهران با تذکر لسانی و ارشادی در حال اجرا است.