نامه قالیباف به رئیسجمهور برای ارائه لایحه تشکیل وزارت بازرگانی داخلی
سید نظامالدین موسوی سخنگوی هیئترئیسه مجلس در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت هم افزایی مجلس و دولت برای حل مسائل مردم و بااشاره به دیدگاه مثبت رئیسجمهور برای تشکیل وزارت بازرگانی داخلی که در دیدار مشترک دولت و مجلس مطرح شد، گفت: در نامهای که رئیسمجلس شورای اسلامی اخیراً به حجتالاسلام سید ابراهیم رئیسی ارسال کرده، بااشاره به تشخیص دولت برای تشکیل ساختاری مستقل برای بازرگانی داخلی و تنظیم بازار و دیدگاه رئیسجمهور مبنی بر نبود تفاوت بین تشکیل سازمان یا وزارت در این زمینه، از دولت خواسته شده تا لایحه تشکیل وزارت بازرگانی داخلی و تنظیم بازار به صورت دو فوریتی به مجلس ارائه شود.
به گزارش مهر، موسوی تصریح کرد: با توجه به موافقت رئیسجمهور با تشکیل وزارتخانه، نمایندگان به دو فوریت لایحه تشکیل سازمان بازرگانی رأی ندادند و به نظر میرسد اکثریت نمایندگان با تشکیل وزارت بازرگانی داخلی موافق هستند. به همین دلیل در صورت ارائه لایحه دو فوریتی توسط دولت در این زمینه، در سریعترین زمان ممکن شاهد شکلگیری این ساختار جدید خواهیم بود.