kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۳۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
سردار فدوی:

سپاه از بالاترین توانمندی‌ها در برابر دشمنان برخوردار است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه به بالاترین سطح از توانمندی‌هایی که تصور می‌شده، دست پیدا کرده است، گفت: وقتی توانمندی‌های مادی و معنوی در کنار هم قرار گیرند، قدرتی را به‌وجود می‌آورند که هیچ توانمندیِ شیطانی مانند توانمندی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌تواند در برابر آن دوام بیاورد.

سردار دریادار پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص ویژگی‌های سپاه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی‌نظیرترین سازمانی است که توسط مردی الهی همچون امام خمینی(ره) به‌وجود آمده و تأسیس شده و سی و چند سال هم است که مرد الهی دیگری یعنی امام خامنه‌ای عزیز آن را فرماندهی می‌کند؛ سازمانی که هم‌اکنون به بالاترین سطح از توانمندی‌هایی که تصور می‌شده، دست پیدا کرده است.
به گزارش مهر، وی افزود: افزایش توانمندی‌های سپاه در همه زمینه‌های مادی و معنوی بوده است؛ به عبارت دیگر، وقتی توانمندی‌های مادی و معنوی در کنار هم قرار گیرند، قدرتی را به‌وجود می‌آورند که هیچ توانمندیِ شیطانی مانند توانمندی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌تواند در برابر آن دوام بیاورد.
جانشین فرمانده کل سپاه درباره شاخصه مهم سپاه هم بیان کرد: شاخصه مهم سپاه خدمتگزاری است؛ چون پاسداری از انقلاب اسلامی معطوف به یک موضوع خاص مانند موضوع نظامی نمی‌شود؛ به همین جهت خدمتگزاری و نوکری مردم را می‌توان از اصلی‌ترین مشخصه‌های سپاه دانست.
دریادار فدوی همچنین با بیان اینکه رویارویی جبهه حق اسلامی علیه باطل تمامی ندارد، گفت: در قرآن هم تأکید شده است که در این جنگ، جبهه باطل هرگز پیروزی نخواهد داشت و به‌طور قطع جبهه باطل در شکست دائمی خواهد بود؛ البته باید این را هم گفت که جبهه اسلام که همان جبهه حق است، تنها متعلق به یک نفر یا دو نفر و حتی یک کشور و یا دو کشور نیست.