مالکان ساختمانهای ناایمن در تهران به دادسرا معرفی میشوند
مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: مالکان ساختمانهای ناایمن در تهران تا پایان اردیبهشت به دادسرا معرفی میشوند.
به گزارش پایگاه خبری شهر، قدرت اله محمدی در مورد ساختمانهای ناایمن اظهارداشت: تعداد ساختمانهای ناایمن به ۹۹ ساختمان کاهش پیدا کرده است. تا پایان اردیبهشت جمعبندی میکنیم و مالکانی که همکاری نکردهاند را به دادسرا معرفی خواهیم کرد.
وی با اشاره به، بهکارگیری بانوان آتشنشان افزود: هفته گذشته، تمرینات عملیات شبانه بانوان آتش نشان به پایان رسید و بدین ترتیب در ایستگاههای آتشنشانی مستقر خواهند شد.