عصبانیت شبکه «من و تو» از مطلب صفحه تصویرروز کیهان(اخبار ادبی و هنری)
در پی انتشار یادداشتی تحت عنوان «رسانههای ورشکسته، دست به دامان فراریها شدهاند!» در روزنامه کیهان مورخ ۲۸ فروردین درخصوص فتنه جدید رسانههای ضدانقلاب فارسی زبان و ترویج بیبندوباری و بیحجابی در ایران اسلامی توسط آنها، یکی از این شبکههای فارسی زبان مزدور و وابسته به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی«من و تو» بعد از انتشار این مطلب در روزنامه کیهان مورخ
۲۸ فروردین در صفحه مجازیاش نسبت به آن واکنش نشان داد و با نمایش گذاشتن نشان روزنامه کیهان و درج بخشی از مطلب یاد شده در یک پست با این مضمون «کشف حجاب دسیسه رسانههای معاند است» خشم و عصبانیت خود را از انتشار این مطلب آشکار ساخت. اما آنچه که بیشتر شبکه فارسی زبان ضدانقلاب «من و تو» را ناراحت و عصبانی کرد افشای گزارشها و اخبار دروغ و جعلی این شبکه ضدانقلاب و رسواییاش توسط روزنامه کیهان درباره بیتوجهی دختران ایرانی به تبلیغات رسانههای معاند در موضوع بیبندوباری و بیحجابی و تنها استفاده آنها از تعداد اندک دختران فراری خارجنشین بود که سخت از این موضوع خشمگین شده و همین امر باعث شد که شبکه معاند «من و تو» زودتر از دیگر شبکههای ضدانقلاب مزدور دست به کار شود و بلافاصله پس از انتشار مقاله یاد شده در کیهان به نوعی خواسته که خشم و عصبانیتاش را در صفحه مجازی خود با برخی از عناصر ضدانقلاب داخلی و فراریان ضدانقلاب خارجنشین به اشتراک بگذارد تا شاید سرپوشی برای این شکست مفتضحانه خود و سایر رسانههای فارسی زبان مزدور و ضدانقلاب باشد.