کد خبر: ۲۶۳۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

فصل اول مجموعه «همسایه‌های خوب» در شبکه مستند (اخبار ادبی و هنری)

فصل اول مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» محصول مرکز مستند سوره به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی از دوم اردیبهشت‌ماه ازشبکه مستند سیما پخش خواهد شد. 
 
 
 
فصل اول این اثر که در ۲۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده است‌، شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند تلویزیون خواهد رفت و بازپخش آن ساعت ۲۴ و ۸ روز بعد است. 
دوربین مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» علاوه‌بر استان تهران میهمان استان‌های سیستان و بلوچستان، مازندران‌، گیلان، گلستان و... بوده است تا در هر قسمت داستان زندگی سوژه‌ها را به تصویر بکشد. 
فصل اول مجموعه «همسایه‌های خوب» با شعار «گاهی آدم، حال خوب قرض می‌کند از همسایه خوب» که مخاطبش خانواده است، زندگی افراد ساده‌ای را به تصویر کشیده است که می‌توان آنها را قهرمان نامید چراکه برای خوب‌کردن حال دیگران تلاش می‌کنند.