kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۲۰۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 جنایات کومله
 وحید: «چیز زیادی ازش نخواسته بودن گفته بودن به خمینی توهین کن تاآزادت کنیم، همین! اما او حاضر شد ماه‌ها اسارت بکشه. با سر تراشیده در روستاها چرخونده بشه. ناخن‌هاش رو بکشند و بعد از کلی شکنجه زنده به گورش کنن اما تن به این کار نده. این‌گونه ناهید فاتحی لقب سمیه کردستان گرفت.»
 دنیای واقعی
 فردوس: «اخبار خوب آخر هفته: وزیر دارایی عربستان: سرمایه‌‌گذاری در ایران را پس از روابط دیپلماتیک خیلی سریع آغاز می‌کنیم! لغو ویزای عمان برای ایرانی‌ها. رزمایش مشترک چین ایران روسیه در آب‌های جنوب ایران. سفر شمخانی به امارات. رئیسی اومد و یادم داد دنیا فقط آمریکا و اروپا نیست.»
 بلای ترقه‌ها
 علی شهبازی: «توی بیمارستان جانبازان اعصاب و روان، میگه با زیاد شدن صدای ترقه‌ها مجبور شدیم تعدادی رو ببندیم به تخت! میگه فریاد می‌زدن و ما رو قسم می‌دادن بازمون کنید دشمن حمله کرده...! میگه عده‌ای‌گریه می‌کردن...!»
 حکایت زندگی نرمال در اروپا
 نادر با انتشار استوری یک هموطن مقیم سوئد نوشت: «... دختر ۱۸ ساله شون باید تشریف ببرند سربازی اجباری! اون هم برای دفاع از اوکراین! به این حد از زندگی نرمال و برابری زن و مرد در غرب واقعا غبطه می‌خورم!»
آریایی نیستید چون...
 علیرضا زادبر: «نمی‌شود تمامِ سال دم از فرهنگ آریایی و تاریخ کهن زد اما شب چهارشنبه سوری نارنجک سمت آمبولانس پرتاب کرد، آتش‌نشان‌ها را به زحمت ‌انداخت. پای پیرزن و کودک بمب دستی ‌انداخت. این رسوم ایرانی نیست، این صنعت پول‌ساز از جیب مردم است. پول رسوم را برهم می‌زند.»
 نسخه‌های شکست خوردگان را نمی‌خواهیم
 نور نیوز: «ورشکستگی دو بانک بزرگ آمریکایی سیلیکون‌ولی و سیگنیچر در کنار تشدید روند «چندجانبه‌گرایی اقتصاد جهانی»، ضمن آشکار‌سازی افول اقتصاد آمریکا و شکست سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایانه «جنگ‌طلبی و تحریم»، بیانگر این حقیقت است که نسخه‌های تجویزی غرب، حلال مشکلات اقتصادی سایر کشورها نیست.»
 خوش به حال شیعیان
 کاربری نوشت: «امام صادق عليه السلام: اى ابوبصير، خوشا به حال شيعيان قائم ما كه در زمان غيبت او منتظر ظهورش هستند و در زمان ظهورش فرمانبردار اويند. اينان دوستان خدايند كه نه بيمى بر آنان است و نه ‌اندوهگين مى‌شوند.»