kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴

یزد، آماده استقبال از میهمانان نوروزی

 
یزد- خبرنگار کیهان:
رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد از آمادگی کامل این شهر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی متعددی برای ایام نوروز ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.
بی‌بی فاطمه حقیرالسادات تصریح کرد: سال گذشته این کلانشهر میزبان تعداد بسیاری از گردشگران نوروزی بود و امسال نیز طبق پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که تعداد مسافران نوروزی که به یزد مسافرت می‌کنند، بیشتر از قبل باشد.
وی خاطرنشان کرد: سعی شده است که جاذبه‌های گردشگری یزد در حوزه‌های مختلف طبیعی، مذهبی و تاریخی آمادگی کامل را برای استقبال از مسافران داشته باشد. حقیرالسادات یکی از ویژگی‌هایی که مسافران نوروزی ۱۴۰۱ به طور گسترده به آن اشاره می‌کردند را نظافت بسیار خوب شهر دانست و تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته، به هرکجای بافت و شهر یزد که سرکشی می‌کردیم، نظافت بسیار خوبی را شاهد بودیم و امسال نیز تلاش شده است که این روند همچنان ادامه داشته باشد. وی افزود: از دیگر مباحثی که به‌صورت ویژه برای ایام نوروز برنامه‌ریزی شده است، با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان اقدامات و برنامه‌های فرهنگی است که ویژه این ایام در نقاط مختلف شهر به‌ویژه مناطق گردشگرپذیر اجرا می‌شود.