kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

یاد بگیر! (گفت و شنود)


گفت: مدعیان اصلاحات بد‌جوری از تیتر دیروز کیهان عصبانی شده‌اند که نوشته بود «‌ توافق ایران و عربستان ضربه کاری به آمریکا و اسرائيل» و تاکید کرده بود که «‌مدعیان اصلاحات مذاکره را یاد بگیرند‌».
گفتم: کسانی که آمریکا را کدخدا می‌دانستند و معتقد بودند حتی آب خوردن مردم هم بدون جلب موافقت آمریکا ممکن نیست! باید هم از دولت رئیسی که آمریکا را از مناسبات منطقه حذف کرده است و از تیتر کیهان با عنوان «ضربه کاری به آمریکا و اسرائیل » عصبانی باشند!
گفت: یکی از آنها توئیت کرده و خطاب به کیهان نوشته «‌ما که خیلی وقت پیش اینها را گفته بودیم خوشحالیم، بالاخره شما هم یاد گرفتید‌»!
گفتم: یادشان رفته ۸ سال همه امکانات و بودجه و ظرفیت‌های کشور را پای مذاکره هزینه کردند که تحریم‌ها را لغو کنند ولی صدها تحریم دیگر هم اضافه کردند و فراموش کرده‌اند که لازمه برقراری رابطه با همسایگان و از جمله عربستان را تن دادن به شروط آمریکا و محدودیت توان موشکی و دست کشیدن از حمایت نیروهای مقاومت می‌دانستند!
گفت: کجای رابطه اخیر با عربستان و تیتر کیهان با دیدگاه مدعیان اصلاحات منطبق است که می‌گویند «‌بالاخره شما هم یاد گرفتید‌»؟!
گفتم: لقمان حکیم در محفلی نشسته بود و همه ساکت بودند.
لقمان حکیم خودش به سخن آمد و گفت؛ «‌از بی‌ادبان‌»!