kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۶۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 ما می‌توانیم
 
 صابر با انتشار این تصویر نوشت: «این روزها خبرهای خوب کم نداریم از دریاچه ارومیه، پالایشگاه‌، آب بوشهر و افتتاح بیمارستان... و حالا جت آموزشی ۱۰۰صددرصد بومی یاسین رونمایی و خط تولید انبوه این جت افتتاح شد.»
  بازیچه‌ شدند و خبر ندارند
 محمد فرهانی:«دیروز عصاره تجزیه‌طلب‌ها، سلطنت‌طلبان و تحریم‌طلبان از همه‌جا بی‌خبر از منشور مهسا رونمایی کردند که مهم‌ترین اولویت آن انزوای جمهوری اسلامی و قطع رابطه کشورها با ایران است. همزمان هم خبر توافق ایران و عربستان، منتشر شد که با استقبال جهانی همراه بود.»
ما نمیگیم‌ها
 کاربری نوشت: «نخست‌وزیر نیوزلند: آزادی اینترنت مثل سلاح جنگی میمونه ما نیاز به نوع جدیدی از اینترنت با قوانین و شفافیت داریم. اینها حتی امنیتشون هم به خطر نیفتاده صرفا به خاطر سیاست‌ها و اینکه بتونن راحت‌تر بحران رو ایجاد کنن میخان اینترنت و محدود کنن.»
 که می‌خواستید ایران رو منزوی کنید
 محمد مهدی ملکی: «توافق ایران و عربستان، پیشرفت در برنامه همکاری‌‌های ایران و چین، دیدارهای متعدد دیپلمات‌های اروپایی با وزیر خارجه ایران در نشست شورای حقوق بشر، سفر گروسی به تهران و استقبال غرب از تداوم روند مذاکرات لغو تحریم‌ها نشون از تحرک دیپلماتیک تهران و شکست طرح منزوی ساختن ایران داره.»
 طبق منطق کار خودشونه
 وکیلی: «در‌ هامبورگ آلمان، مردی رفته کلیسا و تیراندازی کرده 7 نفر کشته و 24 نفر مجروح شدن. اینم کار خود دولت آلمانه مطمئنا، آخه مگه میشه از دید دوربین‌های امنیتی آلمان در رفت.»
وعده صادق
 وحید یامین پور: «رهبر انقلاب: «علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا می‌کند و نظم جدیدی بر جهان حاکم خواهد شد... دست و پای آمریکا از حضور در سراسر جهان جمع خواهد شد.» ۱۱ آبان ۱۴۰۱. علائم در حال آشکار شدن است...»
بلد بودن زبان دنیا این شکلی است
 امیرحسین ثابتی: «توافق دولت سیزدهم با عربستان بدون برجام و FATF آن هم پس از وقفه ۷ ساله نشان داد زوج «روحانی_ظریف» علی‌رغم تمام ادعاهایی که داشتند، زبان همسایگان ایران را هم بلد نبودند چه برسد به زبان دنیا.»
پس کجاست آزادی بیان در غرب؟
 علی مرادخانی: «گری لینه‌کر یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین مجری‌های ورزشی جهان بابت انتقادش از سیاست‌های بریتانیا درباره پناهجویان در صفحه شخصی خود از سوی بی‌بی سی کنار گذاشته شد. این‌جا اما معروف‌های ما نقد می‌کنند، همزمان پروژه دولتی می‌گیرند، آخر سر هم جمهوری اسلامی آزادی بیان ندارد.»