kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۱۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

داورزنی: وابستگی والیبال به دولت را صفر می‌کنیم

 


رئیس‌فدراسیون والیبال گفت: نواقصی که در لیگ برتر وجود دارد را باید برطرف کنیم چراکه لیگ قوی داشته باشیم بر روی تیم ملی هم تاثیرگذار است.
محمدرضا داورزنی درباره‌ لیگ برتر والیبال بیان کرد: ۱۴ تیم رقابت فشرده‌ای داشتند و در نهایت تیم شهداب یزد توانست به عنوان قهرمانی برسد و به جام باشگاههای آسیا اعزام می‌شود. خوشبختانه شرایطی فراهم شده است که عمده باشگاه‌ها از بخش خصوصی هستند. این مسئله توانسته است به تیم ملی ما کمک خوبی کند. تعداد زیادی از بازیکنان مستعد ما دارند در این باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند. لیگ امسال هم به گونه‌ای بود که پدیده‌های خوبی را به تیم ملی معرفی کرد.
داورزنی در مورد وضعیت مالی فدراسیون نیز گفت: به هر ترتیب تلاش فدراسیون بر این بوده است که وابستگی‌اش را به دولت به حداقل برساند. تقریبا ۸۰ درصد منابع را خودمان تامین می‌کنیم و ۲۰ درصد به دولت وابسته است. دولت تا آنجا که توانسته به ما کمک کرده است اما تلاش ما بر این است که وابستگی خود به دولت را تقریبا به صفر برسانیم. او در پایان تاکید کرد: فکر می‌کنم والیبال در مسیر موفقیت خود توانسته است اقداماتی را انجام دهد که دل مردم شاد شود.