kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۰۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹

گردهمایی ۱۰۰ کتابفروش جبهه فرهنگی انقلاب(اخبار ادبی و هنری)

 

سیزدهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «خوشه» با محوریت «فرصت تهدیدها برای قوی‌تر شدن در گام دوم انقلاب اسلامی» با حضور بیش از ۱۲۰ کتابفروش از سراسر کشور در سالن جلسات مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد.
این نشست سالانه از صبح پنج‌شنبه ۲۷ بهمن با محوریت «فرصت تهدیدها برای قوی‌تر شدن در گام دوم انقلاب اسلامی» آغاز به کار کرد که در افتتاحیه مهدی فقیهی‌نژاد رئیس‌هیئت مدیره انجمن خوشه و مدیر کتاب‌فروشی پاتوق کتاب فردا و همچنین محمد راهی مدیرعامل انجمن خوشه نکاتی را بیان کردند.
در این نشست که سالانه در نیمه دوم سال برگزار می‌شود، کتاب‌فروشان جبهه انقلاب اسلامی گرد هم می‌آیند تا مسائل حوزه کاری‌شان را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند در جبهه فرهنگی انقلاب مؤثر باشند.
در سیزدهمین دوره موضوعاتی چون داده‌کاوی، تجربه‌نگاری، مسائل بازاریابی و بازآفرینی کتابفروشی، کارگروه‌های فروش مجازی، مقایسه میزان تخفیفات ناشرین جبهه فرهنگی و سایر ناشرین، تهدیدات کتاب‌فروشی و هم‌چنین گعده‌های کاری و دوستانه مورد توجه قرار گرفته است.
در این دوره نیز مجموعه کتاب‌فروشی‌های به‌نشر، پاتوق کتاب، کتابشهر و کتاب‌فروشی‌های مستقل نیز حضور پیدا کردند. سیزدهمین دوره نشست سالانه انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه، عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد.