«اضافه خدمت انضباطی سربازان» از تنبیهات نیروهای مسلح حذف شد
رئیساداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از حذف «اضافه خدمت سربازان وظیفه» از تنبیهات نیروهای مسلح خبر داد.
امیر غلامرضا رحیمیپور به تسنیم گفت: اضافه خدمت انضباطی از آئیننامه انضباطی نیروهای وظیفه حذف شده است و دیگر سربازی به دلیل رفتار اشتباه، اضافه خدمت نمیخورد. رحیمی پور افزود: البته اگر سربازی حین خدمت غیبت کند، آن مدت را باید اضافهتر از مدت زمان خدمتاش بگذراند ضمن آنکه به ازای غیبت تا دو روز اضافه خدمت نیز شامل حال او میشود. وی ادامه داد: این اضافه خدمت در اختیار فرمانده است و در صورت صلاحدید میتواند بخشیده شود.