kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۰۲۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
  سفر مهم
 سپهر خلجی: «دیروز عصر جلسه مهم رئیس‌جمهور با مدیران شرکتهای بزرگ تجاری در پکن برگزار شد. این جلسه در راستای توافقات اقتصادی، با مدیران ارشد ده‌ها شرکت چینی در زمینه‌های صنعت و معدن، انرژی و حمل‌ونقل برای تجارت با ایران، سرمایه‌گذاری و پیشبرد پروژه‌های کلان برگزار شد.»
 اینو همه فهمیده بودن
 عبدالرضا: «یحیی آل اسحاق از حامیان جدی حسن روحانی: چین و شرق هم در ۸ سال دولت روحانی فهميده بودند نمی‌توانند با آن دولت کار کنند. دولت قبل دستیابی به منافع ملی را فقط در توافق با غرب می‌دانست و اعتقادی به روابط چین نداشت، چینی‌ها متوجه این مسئله شده بودند.»
 شنبه تاریخی در تاریخ ثبت شد
 عباس کلاهدوز: «۵ ماه تمام هرچه در توان داشتند به کار گرفتند، هرچه ظرفیت داشتند از دیپلمات‌های غربی تا سلبریتی‌های داخلی، همه را به صحنه کشاندند، فقط برای اینکه ثابت کنند کار جمهوری اسلامی تمام است، اما شنبه تاریخی نشان داد این انقلاب و نظام، در عمق وجود مردم ریشه دوانده و ریشه‌کن نخواهد شد.»
 راه‌حل رفع مشکلات در کشور
 طلایی: «امروز رهبری برای چندمین بار تأکید کردند، که ضعف‌ها و مشکلات کشور راه‌حل داره اما این راه‌حل نق‌زدن نیست! یعنی بعضیا بهتره نق‌زدن و سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم رو به اسم مطالبه‌گری و عدالتخواهی و انقلابی‌گری به مردم قالب نکنند. مخصوصا شما دوست عزیز!»
 یادی از شهید کاوه
 اعظم سادات با انتشار این تصویر نوشت: «برف که میاد، یاد محمود کاوه می‌افتم. استادِ جنگ در کوهستان، وقتی برای آزاد‌سازی سد بوکان با یک گردان ۴۰ کیلومتر مسیر را در برف رفت، چندین بار از ابتدا تا انتهای ستون را دوید کسی جا نمونه. توی برف و یخ و مه، به دشمن آوار شد و سد آزاد شد.»
 درختی که ریشه کرده افتادنی نیست
 گندم: «در تاریخ بنویسید در حالی با ابرقدرت‌ها سند همکاری امضا کردیم که قرار بود اولین برف زمستون رو هم نبینیم.»
 جماعت بی‌سواد
 کاربری نوشت: «ربع پهلوی گفته جفرسون نویسنده اعلامیه استقلال آمریکا از منشور کوروش برای تنظیم قوانین آمریکا استفاده کرده. کسی هم نبوده بهش بگه منشور، مارس ۱۸۷۹ میلادی کشف شده جفرسونم ژوئیه ۱۸۲۶ مرده. ببینید به کی وکالت دادن، از علی کریمی انتظاری نمیره بقیه تون چی.»
 پرچم بالاست
 ثنا سعادتی: «جشنواره فجر تعطیل نشد، ۲۲ بهمن رو پر شکوه‌تر دیدیم، نظام هم که چنچ نشد هیچ، پرچممون هم تو خیابونای چین به اهتزاز دراومد؛ براندازا الان میتونن برن مرحله بعد.»
 تناقض
 دارابی: «چرا تو ولنتاین نمیگن پول هدایا و خرسارو بدید فقرا؟ آهان فقط خرج حج و محرم و هیئت و زیارت رو باید داد به فقرا وگرنه باطله.»