kayhan.ir

کد خبر: ۲۶۰۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
امام جمعه یزد در بازدید از کارگاه تولیدی مطرح کرد

کیفیت، قیمت و بازاریابی مناسب سه اصل مهم در تولید

 
 
 
یزد- خبرنگار کیهان:
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: در تولید و عرضه محصولات باید به سه اصل ارتقای کیفیت، قیمت رقابتی و بازاریابی مناسب توجه ویژه شود.
آیت‌الله محمدرضا ناصری در بازدید از کارگاه تولید پوشاک در شهرک صنعتی تفت با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها اظهار داشت: صنایع و مشاغل دانش‌بنیان می‌توانند بدون آلایندگی و با کمترین مشکلات در حوزه محیط زیست، به تولید و اشتغالزایی بالا برسند.
وی با تاکید بر لزوم حمایت دولت از شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان بیان کرد: دانش‌بنیان‌ها معمولا پربازده هستند و می‌توانند اشتغالزایی کنند.
آیت‌الله ناصری با تاکید بر توسعه صنعت نساجی در کشور و استان یزد عنوان کرد: صنعت پوشاک صنعتی است که می‌تواند مشکل اشتغال کشور را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کند و این صنعت نیاز به سرمایه‌گذاری کلان ندارد ضمن اینکه می‌تواند کشور ما را از واردات پوشاک بی‌نیاز کند. امام جمعه یزد تاکید کرد: اگر صنعت پوشاک در یزد و در سطح کشور تقویت شود، زنجیره صنعت نساجی کامل می‌شود و از کشت پنبه تا تولید پوشاک، رونق پیدا خواهد کرد.
آیت‌الله ناصری عنوان کرد: این طرح حتی در روستاها نیز قابل اجراست و با آموزش می‌توان این صنعت را ایجاد کرد و در کمترین زمان به آن رونق بخشید.
وی در مورد قانع بودن تولیدکنندگان و فروشندگان به سود کم نیز اظهار داشت: باید صبر داشت و بعضا نباید انتظار داشت سریع به سود برسیم ضمن اینکه در تولید و عرضه محصولات باید به سه اصل ارتقای کیفیت، قیمت رقابتی و بازاریابی مناسب توجه ویژه شود.
آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در کنار تولید باید تولید ماشین‌آلات را نیز مدنظر قرار دهیم، عنوان کرد: باید با نوآوری و دستیابی به نیازهای خط تولید در داخل کشور و با استفاده از استعدادهای خوبی که در این زمینه داریم، در این حوزه نیز ورود کنیم.