برپایی کارگروه مدیریت ارتباط با مشتریان در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور
یزد-خبرنگار کیهان:
مدیرعامل شرکت آبفای یزد از برپایی کارگروه تخصصی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت مهندسی آبفای کشور در این شرکت
خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای یزد گفت: کارگروه تخصصی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان با حضور مهدی سوری مدیریت مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور و مدیران دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان از استانهای دیگر در این شرکت برگزار گردید.
علمدار افزود: این کارگروه در دو روز متوالی با هدف نگرش بر فرآیند اطلاعرسانی به مشتریان در زمان قطعیهای برنامهریزی شده و حوادث و همچنین زیرساخت، نظامنامه، بهرهمندی از خدمات مشاوره، چارت سازمانی و... این مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه مدیر مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور خاطرنشان کرد: همه اقدامات دفاتر ارتباط با مشتریان در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقای نشان تجاری شرکتهای آب و فاضلاب است.
وی ادامه داد: کارشناس پاسخگویی این مرکز میبایست اطلاعات کافی از فرآیند و فعالیتهای شرکت داشته باشند تا نقش مهمی در بالا بردن رضایت مشتری از شرکتهای آب و فاضلاب داشته باشند و تمامی درخواستها، شکایات و نظرات با پیگیری را به سرانجام رسانند.