kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۹۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323 - ۳۰۰۰۷۱۹۳۲
* تعجب بنده این است که رضا ربع پهلوی در خارج از کشور دل خود را به چه چیزی خوش کرده که شاهد دلقک‌بازی‌های او هستیم. یک نفر باید به این کوتاه ‌عقل بفهماند که نهاد سلطنت در ایران دیگر پایگاه مردمی و مشروعیت ندارد و هیچ کس نمی‌تواند حاکمیت موروثی دیگری را به مردم ایران تحمیل کند. امام خمینی(ره) همان اول انقلاب او را نصیحت کرد که دیگران برای بالا کشیدن ثروت تماما دزدی این خاندان غارتگر اموال مردم ایران، او را به بازی گرفته‌اند.
غفوری
* در کمک به زلزله‌زدگان خوی باز حضور جانانه سپاه و بسیج دیده می‌شود همان کسانی که توسط اراذل و اوباش جهان به تروریسم متهم می‌شوند. راستی هیچ اثری ازسلبریتی‌های مدعی مردم نیست؟ مگر مردم خوی در این هوای سرد نیاز به همراهی و کمک ندارند؟
گلشن
* اهتمام دولت در راه‌اندازی خط آهن رشت- آستارا که کریدور جنوب - شمال را تکمیل می‌کند و خط آهن چابهار - زاهدان به عنوان حلقه وصل ایران با کشورهای منطقه به ویژه افغانستان و آسیای مرکزی از دستاوردهای مهم اقتصادی دولت سیزدهم خواهد بود که عواید زیادی برای کشورمان در بردارد که امید است در روند ساخت این دو خط مهم تسریع گردد.
اسماعیلی
* رهبر معظم انقلاب در تاریخ 10/11/1401 در دیدار با تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان عرصه‌های دانش‌بنیان فرمودند در دهه 90 کاستی‌های زیادی داریم که بخشی مربوط به شرطی کردن کشور به مسائل هسته‌ای بود. دستگاه‌های مسئول باید این کاستی‌ها را پیگیری و با مقصرین برخورد نمایند.
شیخ‌زاده
* یکی از عناصر ضدانقلاب خارج از کشور بعد از بی‌نتیجه ماندن اغتشاشات و آشوب‌ها در داخل ایران بدجوری عصبانی شده و مانند دیوانه‌ای که زنجیر پاره کرده باشد به ملت ایران توهین کرده و (با عرض پوزش از محضر هم‌وطنان) گفته مردم ایران گداهایی هستند که نمی‌توانند انتخاب کنند. می‌خواهم بگویم مردم عزیز و انقلابی کشورمان بدجوری ضدانقلاب‌ها را سوزانده‌اند.
کردان
* خانه به اصطلاح هنرمندان به خانه کشف حجاب تبدیل شده است. یعنی این افراد فاقد سواد دینی هستند و صرفا ادای هنرمندی را یدک می‌کشند؟! خانه سینما وظیفه‌ای در اجرای قانون عفاف و حجاب ندارد؟
ایلخانی
* واقعیت این است که امروز در میدان جنگ شناختی نقش حوزه فرهنگ و دستگاه‌های متولی فرهنگ کشور از جمله سازمان صدا و سیما معادل نقش نیروهای مسلح کشور در جنگ‌های سخت می‌باشد و باید بتوانند حملات نامرئی دشمنان را با اقدام‌های آفندی و پدافندی نرم و غیرمحسوس یعنی متجانس با فضای جنگ شناختی خنثی کنند و پاسخی مناسب ارائه نمایند.
پاریاب
* اگر دستاوردهای دولت سیزدهم آن طور که شایسته است اطلاع‌رسانی ‌شود دیگر عده‌ای نمی‌توانند فقط نصف‌ لیوان خالی و نواقص و مشکلات را برجسته نمایند و طوری وانمود کنند که گویا این دولت پردستاورد هیچ قدم مثبتی طی 18 ماه اخیر برنداشته است.
جوادی
* ترکیه و امارات به جای اینکه ددمنشی رژیم کودک‌کش علیه فلسطینی‌ها را محکوم کنند عملیات انتقام‌جویانه فلسطینی‌ها را محکوم کردند! آیا این کشورهای اسلامی مدعی دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین هستند؟ به جای محکوم کردن جنایت 70 ساله رژیم جعلی در قتل و غارت فلسطینی‌ها، ملت ستمدیده و مظلوم فلسطینی‌ را محکوم می‌نمایند!
کیانی
* چرا رژیم بحرین از برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز مسلمانان این کشور علیه اهانت به قرآن کریم جلوگیری می‌کند؟ دربار آل‌خلیفه نسبت خود با اهانت‌کنندگان به کلام الله را علنا اعلام کند.
فاتحی
*اینکه اروپایی‌ها سپاه پاسداران را تروریست ‌خواندند بیشترین ضرر را متوجه خود آنها خواهد کرد. چرا که اروپایی‌ها امروز بیشترین نفع را از مبارزات ضد تروریستی سپاه در منطقه می‌برند. بنابراین باید گفت طرح پارلمانی اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه نشان دهنده افول عقلانیت آنها و ناشی از یک حرکت احساسی و ورود ضد انقلاب‌هایی است که آنان را فریب داده و به این راه کشیده‌اند وعواقب بدی برای اروپایی‌ها خواهد داشت.
شهریاری
* طرح‌هایی که اروپایی‌ها بر علیه ایران در دستور کار خود قرار داده‌اند به طرح پلیس خوب و پلیس بد علیه ما باز می‌گردد به این معنا که در نهاد پارلمان با هدف تحت فشار گذاشتن کشورمان نهاد سپاه پاسداران را نهادی تروریستی می‌خوانند ولی بعد از سر و صداهای فراوان در نهاد دیگر تنها اقدام به تحریم این نهاد نظامی کشورمان می‌کنند و عملا تروریست خواندن سپاه پاسداران از دستور کار آنان خارج می‌شود. چرا که می‌دانند تروریست خواندن سپاه کار را بر آنها مشکل‌تر و سخت‌تر خواهد کرد و از پیامدهای ناگوار چنین تصمیمی در امان نخواهند بود.
واحدی
* اقدامات آلمانی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اعم از پارلمان و مقاماتشان خارج از اصول و مقررات شناخته شده بین‌المللی است. با توجه به پرونده تاریک حقوق بشری آلمان مثل تحویل سلاح‌های کشتار جمعی به رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی و پناه دادن به نیروهای تجزیه‌طلب و تروریست باید آلمانی‌ها پاسخگوی اقدامات نسنجیده خود باشند.
گل بهاری