kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۹۷۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

فرمان عفو رهبر انقلاب خنثی‌کننده باقی‌مانده فتنه 1401 بود

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اقدام مقام معظم رهبری خنثی‌کننده باقی‌مانده فتنه ۱۴۰۱ بود زیرا خانواده‌هایی که با حرکات و اقدامات فرزندانشان مخالف بودند، انتظار رافت از سوی نظام اسلامی داشتند.

 


اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی روز گذشته در نشست خبری که در دفتر مرکزی حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به فرمان عفو رهبری در روزهای گذشته اظهار داشت: مبنای اصل امامت و ولایت این است که افرادی را که از کرده خود پشیمان می‌شوند را مورد عفو قرار دهند. وی با بیان اینکه طراحی استکباری تابستان داغ و آبان قرمز به نتیجه نرسید، اظهار داشت: اقدام مقام معظم رهبری خنثی‌کننده باقی‌مانده فتنه ۱۴۰۱ بود زیرا خانواده‌هایی که با حرکات و اقدامات فرزندان‌شان مخالف بودند، انتظار رافت از سوی نظام اسلامی داشتند و به همین دلیل باید به اقدام رهبر انقلاب در اداره مملکت تحسین گفت. بادامچیان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره برنامه حزب مؤتلفه اسلامی برای انتخابات آینده اظهار داشت: هرچند فعالیت‌های انتخاباتی در زمان انتخابات شکل می‌گیرد اما اکنون همه گروه‌ها و احزاب تلاش می‌کنند تا در انتخابات آتی شرکت کنند؛ به نظر می‌رسد انتخابات آینده، یک انتخابات پر از رقابت‌های شدید در درون اصولگرایان و اصلاح‌طلبان خواهد بود.
وی درباره بیانیه اخیر محمد خاتمی نیز گفت: کسی که هشت سال رئیس‌جمهور بود ولی نتوانست به هیچ یک از وعده‌های خود عمل کند و کاری کرد که مردم در انتخابات مجلس هم شرکت نکنند، اکنون با بیانیه خود تمام نظام و حتی خود اصلاح‌طلبان را زیر سؤال برد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: من مایل نیستم اصلاح‌طلبان از عرصه فعالیت‌های سیاسی حذف شوند و باید در صحنه کشور بمانند اما راهی که می‌روند به بن‌بست است.