kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۹۴۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
دستور سرلشکر سلامی برای گسیل امکانات سپاه به مناطق زلزله‌زده

گفت‌وگوی چهره به چهره فرمانده کل سپاه با زلزله‌زدگان خوی

 
 
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ‌مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی، در جریان آخرین وضعیت مردم و نحوه امدادرسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفت.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی بلافاصله پس از ورود به شهرستان خوی به مناطق زلزله‌زده رفت و با حضور در چادر زلزله‌زدگان ضمن گفت‌وگوی رودررو با مردم در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و به نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س) مستقر در منطقه دستور داد تا اسکان، تغذیه، درمان و سلامت مردم را با جدیت دنبال کنند.
فرمانده کل سپاه در دیدار چهره به چهره با ‌زلزله‌زدگان بر امدادرسانی ‌سپاه تا تثبیت کامل شرایط و رفع مشکلات مردم در مناطق زلزله‌زده تاکید کرد و ‌گفت: عملیات مردم‌یاری سپاه ادامه خواهد داشت.
سرلشکر سلامی با حضور در چند چادر زلزله‌زدگان در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و به فرماندهان سپاه حاضر در منطقه دستور داد سریعا مشکلات این خانواده‌ها برطرف شود.
فرمانده کل سپاه پس از بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی و فیرورق در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم عزیز بدانند سپاه پاسداران خود را مکلف می‌داند که در هر منطقه‌ای در صورت بروز مشکل، جزو اولین یاری‌دهندگان به هموطنان باشد.
وی با تاکید برحضور به موقع امدادرسانان در منطقه زلزله‌زده خوی اضافه کرد: حضور به موقع سپاه پاسداران، گروه‌های جهادی بسیج، حوزه درمان و امداد نجات در کنار تلاش استاندار آذربایجان غربی در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی و فیرورق باعث شد تا مشکلات منطقه به‌صورت قابل‌توجهی کاهش یابد.
سرلشکر سلامی با اشاره به سکونت اضطراری هفت شبانه‌روزی مردم زلزله‌زده خوی اظهار کرد: مردم این منطقه روزهای سختی را در حال سپری کردن هستند و همه تلاش ما در راستای کاهش این رنج و درد مردم است.
وی با اشاره به حضور فعال معاونان سپاه در مناطق زلزله‌زده افزود: تا زمان خروج مردم از حالت بحران در کنار مردم زلزله‌زده خوی هستیم.