kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۹۲۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

شهادت مأمور افتخاری پلیس شیراز در عملیات رهایی گروگان

 
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۲۳ گلدشت فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز خانم ۳۲ ساله از چنگال آدم‌ربا نجات یافت.
به گزارش پایگاه خبری شهدای فراجا، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی در اطراف باغات محمودیه بلوار چمران شیراز بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند. با حضور میدانی و واکنش سریع مأموران در محل مشخص شد گروگان‌گیر مسلح یک خانم ۳۲ ساله را به قصد اخاذی و آدم‌ربایی با یک دستگاه خودروی سواری ربوده و از محل متواری می‌گردد.
حبیبی افزود: ماموران به منظور حفظ جان گروگان با آدم‌ربا درگیر و دستگیری عامل این اقدام شرارت‌آمیز را آغاز کردند. سرانجام با تلاش مستمر پلیس، فرد ربوده‌شده آزاد و عامل اصلی این گروگان‌گیری که با حضور مأموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
وی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم است خاطرنشان کرد: متاسفانه در این عملیات یکی از ماموران وظیفه‌شناس پلیس افتخاری انتظامی شیراز به نام «محمود هوشمندی» بر اثر اصابت گلوله فرد آدم‌ربا به درجه رفیع شهادت نائل شد.