kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۹۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

مردم سیستان و بلوچستان به استقبال جشنواره فیلم فجر می‌روند(اخبار ادبی و هنری)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر از ۱۷ بهمن‌ماه در این استان خبر داد‌.

سرگزی با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال مردم سیستان و بلوچستان از جشنواره فیلم فجر در سال‌های گذشته، امسال نیز برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برپایی این جشنواره در استان صورت گرفته است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی برای برگزاری این جشنواره در استان، ادامه داد: با رویکرد عدالت‌محوری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت‌های سازمان سینمایی، امسال شاهد برپایی یازدهمین دوره این جشنواره در سیستان و بلوچستان خواهیم بود.
این مقام مسئول زمان برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان را از ۱۷ تا ۲۳ بهمن‌ماه اعلام و اضافه کرد: با توجه به جلسات مقدماتی و هماهنگی‌های صورت‌گرفته در این رابطه، سالن‌های سینمایی هلال و اشراق استان آماده اکران فیلم‌های فجر است.
وی گفت: برنامه‌ریزی شده تا علاوه‌بر سالن‌های سینمایی، در مناطق حاشیه شهرها نیز فیلم‌های فجر در دهه مبارک فجر از طریق سینما سیار اکران شود.
سرگزی گفت: با توجه به سابقه برگزاری جشنواره فیلم فجر و فیلم‌هایی که به منظور اکران در این جشنواره آماده شده است، بدون تردید امسال هم مثل سال‌های گذشته شاهد برپایی جشنواره پُررونقی خواهیم بود و با استقبال خوب هم‌استانی‌ها همراه خواهد شد. گفتنی است، چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود.