kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۸۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323 - ۳۰۰۰۷۱۹۳۲

*‌درکنار رفتار نژادپرستانه و اعلام مجدد بردگی برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای نسبت به غرب در جریان واکنش حقارت‌طلبانه آنها به اجلاس بین‌المللی «زنان تاثیرگذار» من فکر می‌کنم انتخاب نام بورکینا فاسو برای تحقیر مردم ستمدیده آفریقا‌، دلیل دیگری هم دارد. اگر خبرها را تعقیب کنید این روزها مردم بورکینا فاسو برای خلع ید استعمارگران فرانسوی از شئون مختلف کشورشان خیزش بزرگی را برپا کرده‌اند. این یعنی برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای در واقع پادوهای استعمارگران غربی در کشور ما هستند.
موحد
* ضمن سپاس از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت خدمتگزار و جهادی، امید است ضمن جلسات اقتصادی با اساتید انقلابی و کارشناس اقتصادی راه برون‌رفت از افزایش قیمت دلار بیابند تا در این روزهای پایان سال این معضل به مردم به‌ویژه کسبه فشار نیاورد و تورم را افزایش ندهد.
سروی
* از آقای شریعتمداری که یک تنه در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستاده و به دفاع از نظام اهتمام می‌ورزد تشکر می‌شود.
سوادی- آبادان، شربیانی- تهران
* کجایند رسانه‌های مرتد اینترنشنال خبیث و بی‌بی‌سی مزخرف که گلوی خود را برای بی‌عدالتی و نقض حقوق ‌بشر در عربستان پاره کند؟ چگونه یک معلم به جرم پست انتقادی در توئيتر به اعدام محکوم می‌شود؟ کجایند سلبریتی‌هایی که یقه برای نوکری آمریکا چاک می‌کردند و با تبلیغات رسانه‌های گاوشیرده آمریکا یعنی آل‌سعود همراهی می‌کردند؟
میروهابی
* به فرموده حضرت آقا دوران بزن‌دررو تمام شد. دورانی که اگر یک آمریکایی دون پایه پادشاه ایران را با خودرو زیر می‌گرفت و پاسخگو نبود گذشت... به برکت اسلام امروز ایران عزیز مثل شیر شرزه است. آمریکا، انگلیس، فرانسه و نوچه‌هایشان دیگر قادر به حرکت‌های گذشته نیستند و اگر خطایی کنند به‌شدت سیلی می‌خورند. انگلیس خبیث باید ضمن پرداخت غرامت به‌خاطر پرورش اکبری برای جاسوسی باید رسما عذرخواهی کند و غرامت بپردازد.
سیدمحمد تقوی
* مراکز علمی دنیا اذعان دارند که ایران نه‌تنها در حجم تولید علم نانو بلکه در جهت‌گیری و کیفیت دستاوردهای علمی در دنیا پیشرو است. و ان‌شاءالله می‌رود تا مقام اول جهان را کسب کند و همه دنیا را متوجه ایران اسلامی نماید و طالبان علم را به سوی خود بکشد.
خسروبیگی
* دستگاه محترم قضا! با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود. ترک‌فعل‌های دولت 11 و 12 نیاز به میکروسکوپ ندارد بلکه مثل روز روشن است.
شیخی
*یکی از اصلاح‌طلبان چون جلایی‌پور به جای اینکه اغتشاشگران را محکوم نماید به نظام جمهوری اسلامی تاخته و نظام را بی‌کفایت معرفی کرده است! امثال این آقاکه اغلب فارغ‌التحصیل انگلیس خبیثند وامدار این کشور پیر استعمارگرند و نمی‌توانند خلاف طبع آنها سخنی بر زبان جاری کنند.طبیعی است که انگلیس این روباه پیر دست به تربیت شاگردانی زده است که مدافع او باشند.
حمیدی
* کاربران ایران در برابر شبکه‌های معاند که از اقدام دولت انگلیس در معرفی سپاه به‌عنوان یک نیروی تروریست حمایت می‌کنند، با هشتگ پاسخ دادند که اگر سپاه نبوده کشور نبود. اگر سپاه نبود عراق نبود، اگر سپاه نبود سوریه نبود، اگر سپاه نبود لبنان نبود، اگر سپاه نبود یمن نبود و اگر کسی هم بود مشغول یاد گرفتن زبان عبری بود!
فیضی
* خیلی ساده‌انگارانه است که اگر کسی فکر کند غرب با این همه هیاهو دنبال حقوق زنان و حقوق بشر در ایران است. پلیس آمریکا هر سال 1200 نفر از شهروندانش را به راحتی به قتل می‌رساند و آب از آب تکان نمی‌خورد! نه رسانه‌ای دارند‌، نه سلبریتی ای، که جرأت عرض‌اندام داشته باشد و هشتگ بگذارد و بخواهد کار پلیس را تقبیح نماید. حال یک حادثه‌ای اگر در کشورمان رخ بدهد همه مواجب‌بگیران به صف می‌شوند تا عقب نمانند و در کنار اینترنشنال و بی‌بی‌سی توپخانه را به روی نیروهای مدافع نظام و کشور نشانه بروند.
محمودآبادی
* به مجلس و دولت پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از جاسوس‌پروری، تمام مدیرانی که فرزندانشان در کشورهای انگلیس‌، فرانسه، آلمان و آمریکا در حال تحصیل هستند از امور دولتی برکنار باشند.
رزمی
* دشمنان و بدخواهان تبلیغات راه‌انداخته بودند که جمهوری اسلامی امسال رنگ برف را نمی‌بیند ولی همه شاهد بارش آسمانی در بیشتر شهرهای کشور بودیم. کور بشود هرکسی که خوشی‌های مردم ایران را نتواند ببیند.
بیضایی
* به بهانه بارش برف در بیشتر شهرهای کشورمان که طبیعت را سفیدپوش و زیبا کرد عرض می‌کنم مهربانی هم مثل برف است. هرچیزی را که بپوشاند آن را زیباتر می‌کند. پس تا می‌توانیم به یکدیگر مهربانی بکنیم.
جعفرپور
* خدا گذاشت درست در زمانی که دشمنان ملت ایران آرزو می‌کردند جمهوری اسلامی برف را نبیند خیلی قشنگ سراسر کشورمان ایران را سفیدپوش کرد و همگی خوشحال شدیم طبیعی است که این خوشحالی بدخواهان نظام و انقلاب را حسابی می‌سوزاند.
درویشی
* به‌دلیل گرانی و بالا رفتن هزینه زندگی در انگلیس دزدی مواد غذایی در این کشور به حدی زیاد شده که فروشگاه‌های لندن یخچال‌‌هایشان را قفل می‌کنند و از مشتریان می‌خواهند اگر چیزی لازم دارند با مسئول فروشگاه صحبت کنند.
تکلو
* بعضی‌ها که نمی‌توانند شادی مردم ایران را ببینند به هنگام بارش برف در کشورمان به جای آنکه خوشحال باشند و خدا را شکر بکنند با رسانه‌های زرد خود اقدام به نفرت‌پراکنی کردند!
عسگری
* بهترین راه بالا بردن مشارکت و حضور مردم در انتخابات این است که دولت مشکلات را حل بکند.
فروغی
* نشریه هتاک شارلی ابدو که سابقه اهانت به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را نیز در کارنامه سیاه خود دارد به رهبر معظم انقلاب نیز هتاکی کرد ولی شاهدیم دولت فرانسه در توجیه این اقدام اعلام کرده در این کشور مطبوعات و رسانه‌ها از آزادی بیان برخوردار هستند. پس چرا ماکرون رئیس‌جمهور این کشور اخیرا از نصب‌کنندگان یک بیلبورد با طرح صورت وی که او را در شمایل هیتلر رهبر آلمان نازی نشان می‌داد و از سیاست‌های او انتقاد شده بود شکایت کرده است. سالیان سال است که شاهد دم خروس غرب و غربی‌ها از جمله فرانسه با کلیدواژه آزادی بیان هستیم و طشت رسوایی آنان فرو افتاده است.
نجاری
* عبدالحمید مولوی امام جمعه مسجدمکی زاهدان بر چه مبنایی از فرقه ضاله بهائیت این فرقه انحرافی ساخته انگلیس که نبوت پیامبر اکرم(ص) را قبول ندارند و حتی ‌الازهر مصر هم آنان را خارج از اسلام می‌داند و فقط اسرائیل آنها را به رسمیت شناخته و به آنان مأوی داده دفاع می‌کند؟ چقدر زشت است کسی با هدف سیاه‌نمایی علیه نظام به حمایت از فرقه‌هایی کثیفی چون بهائیت بلند شود.
معروف
* پناهنده شدن برادر آقای جبلی رئیس‌ محترم صدا و سیما ربطی به خود ایشان ندارد. برادر او بنا به هر دلیلی تصمیم گرفته از ایران برود. مهم خود مسئولین کشور هستند که بدون توجه به وسوسه‌های شیاطین پای نظام و انقلاب بمانند و کشور را جلو ببرند.
آهنگران
* چرا عده‌ای به اسم اصلاح‌طلب همه‌چیز را باب دل و تفکرات خود می‌پسندند و از هیچ چیزی برای کوبیدن نظر مخالف خود نمی‌گذرند؟ این جماعت بپذیرند یا نپذیرند مانع پیشرفت کشور شده و می‌شوند.
کوچک‌زاده
* روز 23 دی‌ماه سالروز وفات دکتر سیدجعفر شهیدی این استاد حوزه و دانشگاه بود. یکی از دوستان ایشان نقل می‌کند یک روز در حالی که با هم در خیابان قدم می‌زدیم استاد هنگام ظهر و شنیدن اذان با‌انداختن یک دستمال بر روی زمین نماز ظهر را اقامه کرد و بعد از خواندن نماز در حالی که صاحب چند مغازه ایستاده بودند و نگاه می‌کردند به پیاده‌روی خود ادامه دادیم.
کلاهدوز