kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۸۵۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

تمرکز بر جهاد تبیین در رادیو انقلاب (اخبار ادبی و هنری)

 رادیوی مناسبتی «انقلاب» صبح روز شنبه اول بهمن طی مراسمی با حضور معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های شهدا در جام جم آغاز به‌کار کرد. 
 
 
 
رضا کوچک زاده تهمتن مدیر رادیو «انقلاب» در حاشیه مراسم افتتاح این رادیو در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار کیهان با اشاره به اینکه مغز افزار اساسی برای فعالیت این شبکه و چینش جدول پخش و سازه عملکردی آن مبتنی بر «جهاد تبیین» است گفت: رادیو انقلاب همچون سال‌های قبل ودر بستر کلان راهبرد«جهاد تبیین» تلاش می‌کند، تبیین بیشتر میانی، اهداف، واقعیت و آینده انقلاب شکوهمند اسلامی برای جامعه مخاطب و نسل‌های جوان و نوجوان کشور، بستری از نشاط آفرینی و امید به آینده را به مردم ایران ارائه نماید. 
وی افزود: تبیین عملکرد و کارآمدی انقلاب اسلامی و گذر آن از پیچ‌های تاریخی بسیار مهم، چهار دهه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی خاصه در عرصه رسانه‌ای وجنگ نرم ودر نهایت امید آفرینی در بستر گام دوم انقلاب و تمرکز بر تمدن ‌سازی نوین اسلامی، از رسالت‌های مهم این رادیوست، تا وظایف رسانه‌ای خود را نسبت به مطالبات مردم انجام بدهد. کوچک زاده با اشاره به راهبردهای این رادیو اظهار داشت: تمرکز بر «جهاد تبیین» در راستای روشنگری واقعیت‌های انقلاب اسلامی در جامعه، تکیه بر ذات تحول آفرین انقلاب اسلامی و از میان برداشتن مشکلات فرآوری کشور، اتخاذ راهبرد تهاجمی در عرصه رسانه برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، تکیه و تاکید بر« امید آفرینی» و «نشاط» و تمرکز برجوانان و نسل پنجمی‌های انقلاب اسلامی و تبیین کارایی و کارآمدی انقلاب اسلامی از جمله راهبردهای اصلی این رادیو هستند. مدیر رادیو« انقلاب» خاطر نشان کرد: مغز افزار اساسی برای فعالیت این شبکه و چینش جدول پخش و سازه عملکردی آن مبتنی بر «جهاد تبیین» آرایش رسانه‌ای گرفته است که مبتنی بر تجربه سالیان گذشته و همچنین برآورد اقتضائات امسال است.  وی تبیین و تبلیغ ۴۴ سال گذشته نظام اسلامی با تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی و درونزای کشور را مهم‌ترین رویکرد این رادیو اعلام کرد و افزود: توجه به الزامات دشمن شناسی و استکبار‌ستیزی در بستر انقلاب اسلامی همراه با بازنمایی تاریخ معاصر، بازنمایی مکرر خطر نفوذ و نفاق در جامعه اسلامی و مقابله با آن و تبیین نقش و جایگاه نظریه مقاومت و سویه‌های منطقه‌ای آن در منافع و امنیت ملی جمهوری اسلامی از جمله رویکردهای رادیو انقلاب است. 
گفتنی است، شبکه رادیویی«انقلاب» تا پایان این ماه روی موج FM ردیف 95/5 مگاهرتز و همچنین برنامه کاربردی ایرانصدا قابل دریافت است،همچنین در سایت این رادیو نیز به نشانی radioenghelab. ir ضمن پخش زنده و برخط رادیو، آرشیو برنامه‌ها، مصاحبه‌های مهمان‌های برنامه به صورت مکتوب و سایر اخبار، کلیپ‌ها و گزارش‌های تصویری و رویداد‌های مرتبط با انقلاب نیز قابل دسترسی است.