هشدار ژنرال فرانسوی درباره خطر جاسوسی آمریکا از متحدان اروپایی!
ژنرال «آیمریک بونمِزون»، رئیسفرماندهی دفاع سایبری فرانسه هشدار داده کشورهای اروپایی چنانچه اجازه نظارت تیمهای دفاع سایبری واشنگتن بر شبکههایشان را بدهند، ریسک جاسوسی آمریکا علیه خود را پذیرفتهاند.
روزنامه فرانسوی لوموند گزارش داد، این نگرانی در حالی مطرح شده که آمریکا برنامهای برای تقویت استقرار نیروهای سایبری خود در خارج از کشور، با توجه به عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین به اجرا در میآورد. بنا بر گزارشها، «بونمزون» در یک نشست خبری هفتگی گفت، افزایش فعالیتهای تیمهای دفاع سایبری آمریکا در شبکههای اروپایی «سؤالاتی را به وجود میآورد.» پیشتر گزارش شد که این ژنرال مسئول دفاع سایبری فرانسه، ماه گذشته میلادی در یک نشست پشت درهای بسته با کمیته دفاعی مجلس ملی فرانسه، عملیاتهای آمریکا را «نسبتاً تهاجمی» توصیف کرده است.