کد خبر: ۲۵۸۰۳۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

واکنش وزارت ورزش و جوانان به توهین ورزشکار سابق به مقدسات

 

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نسبت به توهین یک ورزشکار سابق به مقدسات واکنش نشان داد.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نسبت به توهین یک ورزشکار سابق به مقدسات واکنش نشان داد و نوشت: ائمه اطهار خط قرمز جامعه ایران به حساب می‌آیند و توهین به مقدسات و بی‌احترامی به بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به شدت محکوم است. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
«ورزشکاران و قهرمانان ایران اسلامی همواره به پشتوانه‌ اعتقادات خود در رویدادهای رقابتی حاضر شده و توانمندی خود را برای اهتزاز پرچم کشورمان به منصه‌ ظهور رسانده‌اند اما بی‌احترامی بی‌شرمانه اخیر یک والیبالیست سابق به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گذر از خطوط قرمز، موجی از نارضایتی و انزجار را به‌دنبال داشته که به طرق مختلف منعکس شده و وزارت ورزش و جوانان به شدت این‌گونه رفتار را که بر خلاف ارزش‌های ایرانی- اسلامی است، محکوم می‌کند. این وزارتخانه به نمایندگی از جامعه‌ پرافتخار ورزشکاران انزجار خود از توهین به اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل را اعلام می‌کند و بی‌تردید جامعه ورزش همچون گذشته و بیش از پیش با توکل به پروردگار عظیم‌الشان و توسل به ائمه معصومین در میادین ورزشی به افتخارآفرینی برای کشورمان خواهد پرداخت.»