ترور مقام بلندپایه نظامی پاکستان به همراه محافظانش در پیشاور
منابع پاکستانی از کشته شدن یکی از مقامات بلندپایه پلیس این کشور و دو محافظش در جریان درگیری
با تروریستهای طالبانِ پاکستان در پیشاور خبر دادند.
شبکه تلویزیونی ARY روز شنبه گزارش داد، مهاجمان به ایستگاه پلیس در منطقه «سربند» در پیشاور پاکستان حمله کرده و در این یورش از تفنگهای دوربُرد و نارنجک استفاده کردند. در بیانیهای که پلیس پیشاور از طریق توئیتر منتشر کرد، آمده است: «افسر سردار حسین و همه دستیارانش قبل از کشته شدن در جریان تبادل آتش با مهاجمان زخمی شدند.» به گزارش ایسنا، «کاشف عباسی»، مدیر عملیات پلیس پیشاور، به روزنامه پاکستانی داون گفت: «سردار حسین معاون بازرس پلیس و دو محافظش در تبادل آتش با تروریستها در ولسؤالی بدابیر کشته شدند.» عباسی در جمع خبرنگاران گفت که تروریستها حوالی نیمه شب به کلانتری سربند حمله کردند. طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.