تفاهم بنیاد 15 خرداد و بهزیستی برای مناسبسازی 10 هزار مسکن افراد دارای معلولیت
تفاهمنامه مناسبسازی ۱۰ هزار مسکن معلولین میان بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی به امضا رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مراسم امضای این تفاهمنامه با بیان اینکه ۲ درصد از معلولین کشور که حدود یکمیلیون و ۶۰۰ هزار نفر هستند توسط سازمان بهزیستی شناسایی شدهاند، به تفاهمنامه مناسبسازی ۱۰ هزار مسکن معلولین اشاره کرد و اظهار داشت: این تفاهمنامه با هدف حمایت از طبقات کمبرخوردار و بهبود کیفیت زندگی معلولین سراسر کشور و با تامین اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد ۱۵ خرداد به امضا رسید.
علیمحمد قادری، رئیسسازمان بهزیستی کشور نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت اوقات فراغت معلولان اظهار امیدواری کرد بنیاد ۱۵ خرداد در راهاندازی پردیس توانمندسازی و پارک ویژه معلولین نیز پیشقدم باشد.