با پیگیری دادستانی تهران
طلب 184میلیارد تومانی کشاورزان کلزاکار خوزستانی در کمتر از ۲ هفته پرداخت شد
دادستان تهران گفت: با ورود دادستانی تهران، مطالبات کشاورزان کلزاکار خوزستانی از شرکت مارگارین در کمتر از دو هفته وصول شد.
به گزارش خبرگزاری میزان، علی صالحی اظهارداشت: شرکت مارگارین از مدتها پیش بابت مابهالتفاوت قیمت توافقی خریدکلزا،
۱۸۴ میلیارد تومان به کشاورزان خوزستانی بدهی داشت که باعث نارضایتی کشاورزان شده بود. در راستای صیانت از حقوق کشاورزان این پرونده در دستور کار دادستانی تهران قرار گرفت و مقرر شد شرکت مذکور در اسرع وقت نسبت به پرداخت مطالبات کلزاکاران اقدام کند. وی افزود: با پیگیریهای مستمر این دادستانی و براساس تعهدات اخذ شده، فهرست اسامی کشاورزان از سوی شرکت توسعه صنایع بهشهر در اختیار بانک ملی قرار گرفت و کلیه مطالبات کشاورزان پرداخت شد.