kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۶۵۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

تهران نیست...

کاربری با انتشار این تصاویر نوشت: «اولا جمعه نیست و شنبه‌ست، ثانیا تهران نیست و پاریس‌ست.»
به همین راحتی میشه دروغ گفت و تحریف کرد
رشیدی: «پاریس و چند شهر فرانسه سقوط کرده صدا سیمای فرانسه افتاده دست معترضان، بیت مکرون در محاصره کامله و مقامات فرار کردن به الجزایر. و الا کی به کیه چارتا دروغم ما بگیم.»
حالا اگر تو ایران اتفاق می‌افتاد
کاربری نوشت: «بر اثر طوفان و سرما در آمریکا ۱۷ نفر مردن. 5/1میلیون نفر هم به دلیل ویرانی طوفان در تاریکی هستن! حالا اگه تو ایران چند نفر به‌خاطر سرما و‌طوفان میمردن چند میلیون بی‌برق میشدن خودتحقیرا میگفتن کجای دنیا این اتفاقا میوفته فقط ایرانه که طوفان میاد و مردم از سرما میمیرن!»
عقوبت‌ شورش‌عليه انتخابات
ایمانی: «روزنامه اعتماد، گزارش کنگره آمریکا درباره ضرورت: رد صلاحیت ترامپ، ممنوعیت تصدی مناصب دولتی از سوی وی و اطرافیانش و تعقیب قضایی و مجازات آنها کار درستی است. با این حساب، با موسوی و خاتمی که صد برابر باند ترامپ شرارت کردند، چه معامله‌ای باید کرد؟!»
آمریکای پشیمان
هادیزاده: «راب مالی پس از ماه‌ها سکوت در مورد اهمیت ادامه مذاکرات تبادل زندانیان که ۷میلیارد دلار کشورمان را آزاد می‌کند صحبت کرده. فروردین ماه این مذاکرات به نتیجه رسید اما آمریکا به امید اجرای پلنB روند اجرا شدن آن را متوقف کرده بود. حالا که آشوب‌ها نتیجه نداد دست از پا درازتر برگشتند.»
مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟
مهدی مهرپور: «معاون سازمان مالیاتی در دهه 70 می‌گوید نابسامانی امروز بازار خودرو حل شدنی‌ است، چگونه؟ اگر دولت از فردا از هر کسی‌که خودرو خرید و 1 ساله آن را فروخت، 90 درصد مابه‌التفاوت قیمت را مالیات بگیرد، آیا دلالی در بازار می‌ماند؟ آقای مجلس! این همان مالیات بر عایدی سرمایه است که معطلش کردید.»
جهاد تبیین ضروری است چون...
جواد: «اغلب پست‌های اینستاگرام مجیدرضا رهنورد قاتل دو جوان مشهدی، مدح و ثنای پهلوی‌هاست! صفحه او یادآور گله‌مندی چند روز‌پیش رهبری‌ است که از کم‌کاری رسانه‌ای در تبیین حقایق تاریخ انقلاب گفتند. توهم امروز بعضی از جوانان نتیجه خواب نفر به نفر ماست که فکر می‌کردیم همین‌که خودمان می‌دانیم کافی است.»
قابل توجه خود تحقیرها
سیدمصطفی موسوی‌نژاد: «در روزهایی که ۲ میلیون خانوارهای انگلیسی با رشد حدود ۱۰۰ درصدی هزینه انرژی، از پرداخت قبوض برق و گاز جامانده‌اند، در ایران تعرفه گاز مددجویان کمیته ‌امداد و بهزیستی رایگان شد! حالا بذار یه عده خودتحقیری بگن زمستان سخت برای ایران است نه اروپا!»
احسان حسینی: «وزارت نفت گاز ۸۰۰ اداره دولتی را به دلیل مصرف غیربهینه قطع کرد مشابه اروپایی‌ها. اما نکته اینه که این اقدام در اروپا نشانه مدیریت هوشمندانه آنهاست ولی در این‌جا نشانه زمستان سخت ایرانه. خلاصه با خودتحقیری خسارت ۱۰۰۰ میلیارد دلاری اروپا قابل ماله‌کشی نیست.»