kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۶۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

دستگیری عامل اغتشاشات پاساژ علاءالدین و یکی از لیدرهای اغتشاشات در شرق تهران 

 
 
 
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی اغتشاشات پاساژ علاءالدین تهران خبر داد.
به گزارش تسنیم، سرهنگ نادر مرادی گفت: در پی فراخوان‌هایی که گروه‌های معاند برای روز‌های آتی اعلام کرده بودند، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت شناسایی عامل اصلی این اغتشاشات را در دستور کار قرار دادند.
مرادی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران نظارت بر اماکن پلیس اطلاعات تهران مشخص شد یکی از محرکان و لیدر‌های اصلی شکل‌گیری اغتشاشات قصد دارد با تحریک جوانان و استفاده از شعار‌های ساختارشکنانه زمینه تجمع غیرقانونی و شکل‌گیری اعتصابات صنفی در محوطه و طبقات پاساژ علاءالدین را موجب شود.
وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران مشخص شد، متهم در محوطه جلوی درب ورودی مجتمع تجاری علاءالدین به صورت دستفروش مشغول به فعالیت است، که پس از شناسایی دستگیر و به دادسرا معرفی شد. دستگیری عاملان اصلی اغتشاشات همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.
 عامل اغتشاشات شرق تهران  دستگیر شد
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ همچنین از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از لیدر‌های فعال در اغتشاشات شرق تهران خبر داد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت: در پی فراخوان‌هایی که توسط گروه‌های معاند برای روز‌های آتی اعلام می‌کردند، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند یکی ازمحرکان و لیدر‌های اصلی شکل گیری اغتشاشات را در شرق تهران شناسایی کنند. مرادی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، این متهم با فعالیت در فضای مجازی و متاثر از شبکه‌های معاند با تحریک جوانان و استفاده از شعار‌های ساختارشکنانه قصد ایجاد زمینه تجمع غیرقانونی و شکل گیری هسته اولیه اغتشاش در محله نظام آباد تهران را دارد. وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران این معاونت مشخص شد، متهم در محله نظام آباد تهران در یک مغازه آرایشگری مشغول به فعالیت است، که با شناسایی واحد صنفی وی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شد.
سرهنگ مرادی گفت: دستگیری عاملان اصلی اغتشاشات همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.