kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۵۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

رســانه‌هایی که بازندگان اصلی جام جهانی شدند

 
 
شبکه‌های معاند و ضدانقلاب فارسی زبان که به استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی، دربار آل‌سعود و پس مانده‌های فراری رژیم منحوس پهلوی وابسته‌اند از مدت‌ها پیش برای ایجاد فتنه جدید و اغتشاش در کشور برنامه‌ریزی کرده بودند و با همراهی برخی از سلبریتی‌ها و عناصر مزدورشان در داخل کشور، دعوت به آشوب‌های خیابانی را در دستور کار خود قرار دادند. آنها ابتدا موضوع حجاب زنان و دختران را بهانه‌ای برای این کار‌سازی کردند که قصدشان در ابتدای این اغتشاشات، کشته ‌سازی و ناامن کردن فضای کشور بود که با حماسه آفرینی عظیم مردم انقلابی ما این توطئه آنها با حماسه ۱۳ آبان شکست خورد. وقتی با تودهنی بزرگ ملت قهرمان ایران اسلامی رو‌به‌رو شدند فتنه دیگری را برای ایجاد یک فضای تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند؛ در همین رابطه و در آستانه رقابت‌های فوتبال جام جهانی در قطر، کشور قطر میزبان و برگزار‌کننده مسابقات جام جهانی فوتبال به خبرنگاران و گزارشگرران شبکه مزدور و تروریست سعودی اینترنشنال مجوز ورود نداد و همین امر باعث عصبانیت این شبکه ضدانقلاب و مزدور آل‌سعود و دیگر شبکه‌های فارسی زبان ضدانقلاب شد. لذا آنها همه حمله تبلیغاتی خود را متوجه تیم ملی فوتبال ایران کردند که در 
جام جهانی قطر حضور داشت!
 رسانه‌های مزدور از چند روز مانده به 
جام جهانی 2022 قطر با فضا‌سازی‌های مختلف و ارتباط با عوامل ضدانقلاب در داخل ایران و برخی از سلبریتی‌ها، همه توان خود را صرف حذف حضور تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر کرده و در همین رابطه با برخی از نهادها و سازمان‌های بین‌المللی هم رایزنی کردند و در برخی از کشورهای اروپایی و آمریکا با برپایی بزم و جشن با عناصر تروریست و افراد خودفروخته به دستگاه‌های جاسوسی غرب در صدد متقاعد کردن نهادهای بین‌المللی فوتبال برای کنار گذاشتن تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی شدند؛ اما نه تنها مجامع بین‌المللی به این اراجیف و گزافه گویی این شبکه‌های معاند توجهی نکردند بلکه از حضور تیم ملی فوتبال ایران در آوردگاه جام جهانی در قطر بسیار خرسند شدند و ابراز افتخار کردند. همین امر موجب عصبانیت شبکه‌های ضدانقلاب فارسی زبان شد و وقتی دیدند که در این موضوع هم با شکست مفتضحانه‌ای رو‌به‌رو شدند دست به تخریب از نوع دیگری زدند و با فضا‌سازی در برنامه‌های خود و با بهره‌گیری از عناصر ضدانقلاب و مزدبگیر خود که در بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران خود را به محل برگزاری مسابقه‌ها رسانده بودند قصد کردند که با شعارهای ضدانقلابی، بازیکنان تیم ملی ایران را ناراحت کرده تا بازیکنان تیم ایران از خواندن سرود کشورمان خودداری کنند. این امر هم محقق نشد و دلاورمردان تیم ملی فوتبال ایران سرود جمهوری اسلامی ایران را با صدای بلند و با صلابت در ورزشگاه‌های قطر خواندند و بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را که این بار با همه توان خود وارد میدان شده بودند را ناکام گذاشتند و چنان سیلی محکمی از ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال ایران خوردند که هنوز از این حرکت بازیکنان فوتبال ایران گیج و مات مانده‌اند و به‌قدری از حضور پرافتخار ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر که حفظ ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای آنها به مثابه پیروزی و سربلندی ایران اسلامی است عصبانی و ناراحتند که نتوانستند عصبانیت و ناامیدی خودرا از حضور پرتلاش و افتخار‌آمیز تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی کتمان کنند. اگرچه در برنامه‌های خود تلاش کردند که خیمه شب بازی راه‌انداخته و نمایش مضحکانه‌ای در فضای مجازی و ارتباط با عوامل وابسته به استکبار و عناصر ضدانقلاب داخلی، موفقیت تیم ملی فوتبال ایران را کم رنگ کنند. اما در این موضوع هم سخت شکست خوردند و حضور تماشاگران و قشرهای مختلف مردم ایران اسلامی در ورزشگاه‌های قطر و در کنار ملی‌پوشان و تشویق و حمایت آنها باعث شد که شبکه‌های فارسی زبان ضدانقلاب، سعودی اینترنشنال، بی‌بی سی، صدای آمریکا، من و تو و... درمانده‌تر از همیشه، از این انسجام و وحدت ملت انقلابی ما نگران و عصبانی شوند. آفرین به ملی‌پوشان فوتبال ایران که با صلابت و بصیرت انقلابی خود در برابر همه هجمه‌های دشمنان انفلاب اسلامی که این بار توسط شبکه‌های ضدانقلاب فارسی زبان، این داعشی‌های رسانه‌ای که به دستور اربابان‌شان طراحی و برنامه‌ریزی شده بود، ایستادند و چنان درسی به آنها دادند که در تاریخ ورزش کشورمان ثبت شده است!
 به هرحال شبکه‌های مزدور و دست‌پرورده آل‌سعود، رژیم صهیونیستی و آمریکا باید بدانند که در بین اقشار مختلف مردم ایران به هیچ وجه جایگاهی ندارند و منفور هستند و این آوردگاه بزرگ جهان فوتبال هم آنها را به زباله‌دان پرتاب کرد. 
رسول شمالی ورزنده