kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۷۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۴

طرح‌های فرهنگی و هنری کشور با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در اولویت تکمیل قرار دارند

مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی و هنری درکشور یکی از مهمترین دغدغه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و امید می‌رود با هم‌افزایی مدیران استانی و ملی بتوان در تکمیل این طرح‌ها اقدام موثری انجام داد.
 
شهرکرد- خبرنگار کیهان: 
احمد مقیمی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در شهرستان‌های کشور ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی قابل توجهی وجود دارد اما زیرساخت‌ها در این مناطق یا کم است و یا وجود ندارد.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان‌ها به کار گرفته است، تصریح کرد: در سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت طرح‌هایی که از پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد برخوردار شده باشند در اولویت تکمیل قرار دارند از همین‌رو باید برای طرح‌هایی که کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت دارند تدبیری اندیشیده شود.
مقیمی توضیح داد: با توجه به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی و هنری و برقراری عدالت اجتماعی در زیرساخت‌های فرهنگی از دغدغه‌های جدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، این امیدواری وجود دارد که بتوان از این ظرفیت در بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام بهره گرفت.
مقیمی در پایان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کمک در حل مشکلات حوزه فرهنگ و هنر بویژه در مناطق کم‌برخوردار و انجام اقدامات فرهنگی پای کار است.