kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
حماس خطاب به رژیم صهیونیستی

ترور اگر ادامه یابد، تمام شهرهای اسرائیل را زیر آتش می‌گیریم

 
 
 
سرويس خارجي-
سه روز پس از انفجارهاي بزرگي كه مناطق صهيونيست نشين بيت المقدس را به لرزه درآورد، جنبش مقاومت حماس هشدار داده كه هرگونه ترور و اقدام نظامي تل آويو عليه فلسطيني‌ها، باعث خواهد شد تا همه شهرهاي مناطق اشغالي زير آتش موشك مقاومت قرار گيرند.
آثار و تركش‌هاي دو انفجار بزرگي كه هفته گذشته بخش‌هاي صهيونيست نشين شهر بيت المقدس را لرزاند، هنوز در خيابان‌هاي اين شهر اشغالي پابرجاست.  نرده‌هاي آهني تقاطع راموت در شمال بیت‌المقدس غربی همچنان از انفجار هفته گذشته آسيب ديده باقي مانده و یک ایستگاه اتوبوس در امتداد بزرگراهی در ورودی غربی بیت‌المقدس به طور كامل پوشيده و مسدود شده تا حجم انفجار چهارشنبه به چشم نيايد. 
با توجه به آن كه آن انفجارها بوسيله كنترل از راه دور و با روشي بي سابقه انجام شد، مقامات تل آويو در شوك به سر مي‌برند و هنوز براي شان مشخص نيست كه بسته‌هاي انفجاري چگونه به قلب امنيتي ترين مناطق اشغالي راه يافته است.
با توجه به حجم آسيبي كه انفجارها عليه صهيونيست‌ها برجاي گذاشته، جنبش حماس نيز پیام شدیداللحنی از طریق مصر به این رژیم فرستاده و هشدار داده است كه بازگشت تل آويو به سیاست ترور علاوه‌بر وقوع درگیری‌های بزرگ با مقاومت فلسطین در غزه، لعن و نفرینی برای رژیم صهیونیستی و جرقه‌ای برای راه‌اندازی موج بزرگ عملیات شهادت‌طلبانه به دنبال خواهد داشت. 
این جنبش همچنین دشمن را از انجام عملیات نظامی یا امنیتی علیه نوار غزه برحذر داشت و تهدید کرد، واکنش امروز حماس مانند سال ۲۰۰۲ نخواهد بود و تمام شهرهای رژیم اشغالگر زیر آتش مقاومت قرار خواهند گرفت.
اين هشدار جنبش حماس پس از آن صورت گرفت كه ايتمار بن گوير، چهره افراطي كابينه نتانياهو با حضور در محل انفجار مدعي شده بود كه بايستي با ترورهاي كور به فلسطيني‌ها پاسخ داد. 
بن گوير كه از قضا سكان وزارت امنيت كابينه نتانياهو را نيز برعهده گرفته؛ قبلا هم بارها از اقدامات تروريستي عليه فلسطيني‌ها حمايت كرده بود و به نظر مي رسد كه انفجار بمب‌ها در هفته گذشته باعث شده تا مقامات تل آويو بارديگر به فكر ترور كور عليه شهروندان فلسطيني باشند. از سوي ديگر، رژیم صهیونیستی حماس را مسئول انفجار روز چهارشنبه دانسته و تهدید کرده است که بار دیگر سیاست ترور رهبران جنبش در غزه را از سر خواهد گرفت.
هشدارهاي حماس به صهيونيست‌ها را میانجیگران مصری قرار است به تل آويو اعلام كنند. 
مصری‌ها قبلا هم پیام تهدیدآمیز ميان تل آويو و نيروهاي مقاومت فلسطيني را رد و بدل كرده بودند و به نظر مي رسد كه اين بار مقاومت فلسطيني مصمم است تا در صورت هرگونه اقدامي از سوي اشغالگران، همه شهرهاي مناطق اشغالي را هدف حمله موشكي قرار دهد.
كشف بمب جديد 
صهیونیست‌ها این روزها و در پی وقوع دو انفجار در شهر اشغالی قدس و دریافت صدها هشدار از سوی دستگاههای امنیتی و نظامی این رژیم در سایه ترس و وحشت زندگی می‌کنند. ب
عدازظهر شنبه نيز، نیروهای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک بمب را در نزدیک پل استرینگ در شهر اشغالی قدس کشف کردند. 
برپایه این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی سپس اقدام به خنثی کردن بمب کردند.
پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که پس از عملیات قدس در روز چهارشنبه گذشته تاکنون صدها هشدار نسبت به وجود اجسام مشکوک در شهر اشغالی قدس دریافت کرده است. شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که صهیونیست‌ها اکنون در وضعیت ترس و رعب هستند.