kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۳۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
استاندار مازندران:

شرکت آنتی‌بیوتیک‌سازی ساری باید ظرفیت تولید را به 100 درصد افزایش دهد

اجازه نمی‌دهیم خلائی در روند فعالیت شرکت آنتی بیوتیک ساری ایجاد شود زیرا تولیدات این شرکت مورد توجه ماست و در تلاش هستیم ظرفیت تولید از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد برسد تا به منطقه تولید سرم‌ در بین کشورهای منطقه تبدیل شود.
 
 
 
ساری-خبرنگار کیهان:
 
حسین پور استاندار مازندران با همراهی نوبخت فرماندار مرکز استان، مسئولین استانی و شهری از شرکت دارویی آنتی بیوتیک ‌سازی در ساری بازدیدو مسائل و مشکلات این واحد دارو‌سازی مورد بررسی قرار گرفت.
سیدمحمود حسینی‌پور، گفت: مازندران در تامین امنیت دارویی استانی پیشتاز است و شرکت آنتی بیوتیک در تولید دارو و مواد اولیه نقش ممتازی دارد و زنجیره تولید مواد اولیه داروی آنتی بیوتیک‌ در استان می‌بایست کامل و گسترش یابد.
سیدمحمود حسینی‌پور با عنوان اینکه شرکت دارویی آنتی بیوتیک ‌سازی ساری در شرایط سخت اقتصادی و با وجود تحریم‌های ظالمانه در یکی از جبهه‌های استراتژیک در بخش تامین دارو فعالیت جهادی می‌کند و به نوعی تحریم‌های ظالمانه را خنثی کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ تمام عیار سایبری و‌ روایت ‌سازی دروغ از کمبود دارو به‌عنوان یک بحران در کشور استفاده می‌کند.
وی افزود: زندگی و آزادی مردم جزو شعارهای پوشالی دشمنان کشور شده است و دشمن بسیاری از نیازهای دارویی ما را تحریم نموده است تا با روایت ‌سازی‌های ساختگی اهداف شوم خود را دنبال کند. استاندار مازندران افزود: ایجاد اشتغال و ثروت برای مناطق روستایی در حوزه تولید گیاهان دارویی در دستور کار ما قرار دارد که شرکت آنتی بیوتیک می‌تواند یک ظرفیت مهمی در این راستا باشد.
وی تاکید کرد: در حوزه پدافند غیرعامل می‌توانیم با تولیدات داخلی در کشور نسبت به صادرات این مواد اولیه اقدام کنیم و تامین‌کننده نیاز شرکت‌های دارویی در استان
باشیم.