kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 کانادا؛ پناهگاه منافقین
 علی اکبر رائفی پور: «همان‌طور که پیشتر خبرش را داده بودم مريم رجوي با کار‌سازی و لابی‌گری حامد اسماعیلیون و با عنوان رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت! در پارلمان کانادا سخنرانی و خود را تنها راه نجات ایران معرفی کرد.»
 قابل توجه مسئولان ارشد قوا
 علی رجبی: «آسوشیتدپرس، قرارداد جیمز لاپورتا خبرنگار تحقیقی خود را که «به نقل یک منبع اطلاعاتی آمریکایی» مدعی شده بود «روسیه به لهستان موشک شلیک کرده» اخراج کرد؛ چون ممکن بوده این خبرجعلی موجب تشدید جنگ شود. در ایران ولی با «فوتبالیست/بازیگری» که مدام فیک‌نیوز، استوری می‌کند، کارخاصی نداریم!»
 اینها به دنبال آزادی زنان هستند!
 ایمان ملکوتی: «ببین رفیق، این روزها بساطش جمع میشه ولی بدون اونی که چادر از سر زن میکشه، به لباس زیر خانم‌ها رحم نمیکنه، لخت و عریان بودن و بغل رایگان و ترویج میده، دنبال آزادی زن نیست، دنبال برده کردن اونه، حالا تو هی خودتو بزن به اون ور و نبین چه خبره!»
 چرا طارمی رو میزنن؟
 امید نریمانی: «چون پدرش تو راهپیمایی ١٣آبان شرکت کرده! چون مادرش دعا کرده گل بزنه و به شهدای شاه چراغ تقدیم کنه! چون خودش دوتا گل زده و مایه خوشحالی ایرانیا شده! چون بهترین بازیکن تیم ملیه! چون درجواب خبرنگارفیفا حرفه‌ای جواب داده! حریف قبل بازی میخواد طارمی رو مصدوم کنه.»
 رفتار متناسب با سلبریتی دروغگو
 مهتاب سروری: «برای شکستن هیمنه سلبریتیها و اثبات دروغ‌هاشان باید در کنار دادگاه قضایی به آنها تریبون بدهید جلوی چشم مردم ازشون سند بخواهید! وقتی در رسانه حمله می‌کنند پاسخش را هم باید در رسانه بگیرند! باید در کنار صحت‌سنجیِ قضایی، صحت‌سنجیِ رسانه‌ای هم راه 
بیندازیم.»
 چرا برخورد قاطع لازم است؟
 محمدحسین: «برای یزدان قجری لوکوموتیوران قطار باری راه آهن مبارکه اصفهان که در حمله وحوش داعشی و در اثر پرتاب کوکتل مولوتوف و سوختگی جانش رو از دست داد و شهید شد.»
 شهید داوود جعفری که بود؟
 مهدی بختیاری: «تصاویر سرهنگ شهید داوود جعفری که توسط صهیونیستها در سوریه به شهادت رسید در دیدار با رهبر انقلاب در سال 94؛ پس از دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج‌فارس.»
 چه کسانی حامی معترضان هستند؟
 کاربری نوشت: «رسانه‌های عراقی به تازگی اسنادی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد عبدالرحمن قاسملو رهبر حزب دموکرات کردستان ایران در سال 1367 همزمان با جنگ ایران و عراق، مبلغ 125 هزار دلار از صدام حسین دریافت کرده است.»
 مرتضی سیمیاری: «گروهک‌های تروریستی در کردستان که این روزها شعار زن، زندگی و آزادی می‌دهند تا همین چند سال قبل در خیابان به دختران حمله کرده و آرایشگاه‌های زنانه را آتش می‌زدند. این صدای رفراندوم خواهی که از حلقوم بی‌بی‌سی می‌شنوید، همان نعره بیعت‌طلبی داعشی‌هاست. سوریه ‌سازی به همین سادگی است!»
 حسین دارابی: «واقعا عجیبه چقدر راحت اتفاقات رو وارونه جلوه میدن و دروغ میگن. اونی که هموطنان کُردمون رو داره میکشه، کومله دموکرات‌ها هستن که تا ناآرامی میبینن سر و کله‌شون پیدا میشه و همشون هم مسلح هستن. چیه انتظار دارید مردم بدبخت رو با این وحوش مسلح تنها بگذارن؟رسانه یه کاری میکنه کومله دموکرات‌هایی که سابقه‌شون تو جنایت مشخصه رو آدمهای مظلوم و بی‌گناه جلوه داده بشه و مردم براشون دل بسوزونن.»
 کاربری نوشت: «به حدکا(حزب دموکرات کردستان) و کومله میگن مردم مظلوم کردستان کیا؟همونا که ده سال قبل به داعش و جبهة النصرة می‌گفتن مردم مظلوم سوریه!»
‏ باقی می‌ماند
 محمد شاهی:« زمانی کعبه را آتش زدند ولی همچنان قبله است، اگر چادر بسوزد حجاب که آتش نمی‌گیرد.»
 شورش دروغگوها
 علی کریمی عکس 6 سال قبل حمله کابل رو برداشته برای جوانرود استفاده کرده.
 تو یکی خفه!
 کاربری نوشت: «مریم رجوی که حتی تو انتخاب شوهر آزادی نداشت حالا واسه آزادی زنای ایران تز میده! تو ببند دیگه 
خواهشا.»