kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۱۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* ما به فرمایشات رهبر الهی خود ایمان داریم. وعده‌های ایشان قطعا محقق خواهد شد و ما نیز تا آخر ان‌شاءالله در رکاب ولایت 
ایستاده‌ایم.
طهماسخانی- قزوین
* امام خامنه‌ای عزیز ان‌شاءالله پرچم انقلاب اسلامی را تقدیم فرزند حضرت زهرای اطهر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌کند. کور باد چشمی که نمی‌تواند ببیند و خداوند توفیق حضور و خدمتگزاری‌اش را به ما بدهد.
2189---0939
* ایران امروز دیگر مثل دوران شاه بزدل نیست که هر گوشه‌ای از آن در اختیار دیگران قرار گیرد و رئیسعلی دلواری‌ها را از پشت با تیر بزنند. ایران قدرت برتر منطقه است و در هر کجای جهان منافعش در خطر باشد حاضر است و مثل عین‌الاسد پوزه شیطان بزرگ را به خاک مذلت 
می‌نشاند.
7333---0902، 2846---0935 
7250---0919
* رسانه‌های خارجی در این اغتشاشات اخیر فقط آبروی رسانه‌ای خود را خرج کردند و در نزد ملت ایران بی‌آبرو شدند. البته قبلاً هم بدنام بودند ولی الان بدنام‌تر شدند.
ترکاشوند
* در روزهای گذشته رفتارهای وحشیانه و دور از اصول اولیه انسانیت اغتشاشگران را در یکی دو نقطه بازار دیدم. به خودم گفتم هیچ کدام از رفتارهای آنان شبیه رفتار انسان نیست. خداوند به صاحبان این انقلاب و نظام یعنی مردم صبر بدهد.
بیگ‌زاده
* این که با سنگ و شیشه شکستن و فحش‌های ناموسی کاسبی را که دنبال یک لقمه نان است تهدید به تعطیلی مغازه بکنند‌، مفهومی جز دیکتاتوری سیاه آشوبگران ندارد که فقط باید تودهنی بخورند.
جورابچی
* حسین رونقی از اغتشاشگران و محکومین فتنه 88 نوشته است اگر تحریم‌ها و فشار اقتصادی آمریکا علیه ایران موجب تضعیف جمهوری اسلامی‌شود ما حاضریم تحت این فشارها و تحریم‌ها زندگی کنیم. آیا هیچ آدم دارای عقل سالم‌، مذهبی باشد یا غیر مذهبی، با حجاب یا بی‌حجاب می‌تواند مثل چنین جاهلی فکر کند؟ از قدیم گفته‌اند عقل که نباشد جان در عذاب است.
شیخی
* چرا سازمان‌های بین‌المللی در برابر غارت نفت یمن و سوریه توسط آمریکا هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند؟ گفته می‌شود تاکنون بیش از 20 میلیون بشکه نفت یمن را غارت کرده‌اند!
2784---0930
* شبکه اینترنشنال سعودی در روزهای گذشته با 25 چهره تجزیه‌طلب بیش از 120 بار مصاحبه کرده است که ماهیت تروریستی این شبکه آل‌سعود خبیث را نشان می‌دهد. 
اصغری
* رسانه‌های جبهه مقاومت جنایت‌های آمریکا در یکصد سال اخیر به ویژه حمله به عراق، سوریه، ‌لبنان، افغانستان و یمن و... و قتل‌عام صدها هزار انسان بی‌گناه در این کشورها به بهانه دروغین مبارزه با تروریسم را برای جهان تبیین کنند و نشان بدهند که آمریکا خود سردسته باند تروریست‌ها و جنایتکاران عالم است. این از دست‌پرورده‌های او در سوریه و عراق و افغانستان کاملاً هویداست. زندان‌های مخوف و وحشی‌گری‌های آنها در زندان گوانتانامو و ابوغریب و... نیز باید در مقابل دیدگان عالمیان قرار گیرد.
داداشی
* سکوت طولانی برخی از چهره‌ها و شخصیت‌های عافیت‌طلب در حوادث اخیر را باید گرفتار شدن آنها در «تله مارپیچ سکوت» جست‌وجو کرد. لابد این عافیت‌طلبان پس از فروکش کردن گرد و غبار فتنه می‌خواهند پرچم دفاع از اسلام و نظام را بلند ‌کنند!
حسنی
* سفیران فرانسه و آلمان پای را از گلیم خود بیرون کرده‌اند. مطابق عرف بین‌الملل عنصر نامطلوب برای تنبیه باید به کشورش بازگردانده شود.
طورانی
* نماینده ایران در سازمان ملل تصاویر جنایت‌های داعش در شاهچراغ را به حامیان این تروریست نشان دهد و از آنان بپرسد آیا ازحمایت خود از این تروریست‌های دست‌پرورده‌شان حیا نمی‌کنند؟
0220---0935 
* برای نشان دادن خودباوری جوانان کشور چقدر خوب بود که تصاویر موشک ‌‌هایپرسونیک کشورمان روی پیراهن تیم ملی فوتبال در مسابقات جهانی چاپ می‌شد.
7101---0935
* از آموزش و پرورش درخواست می‌شود هر ساله از بین طلابی که پایه تحصیلی حوزوی آنها بالای لیسانس و فوق‌لیسانس است برای امور تربیتی و تدریس بینش اسلامی در مدارس ابتدایی و دبیرستانی استخدام نماید تا کمبودها‌ در زمینه آموزش اعتقادات اسلامی آینده‌سازان کشور جبران شود.
طهوریان
* مردم شهیدپرور منطقه مظلوم 17 تهران چه گناهی کرده‌اند که باید در افق 1409 چشمشان به مترو روشن شود؟ از شورای شهر تهران درخواست می‌شود در تعیین اولویت‌ها به مناطق محروم بیشتر توجه نمایند نه مثل ادوار گذشته که فقط از مناطق برخوردار از ثروت و... چند خط عبور کند ولی یک خط از این منطقه محروم عبور نکند.
مجیدی
* خیابان مولوی رو به روی آتش‌نشانی و مجاور ایستگاه مترو به پاتوق معتادان و خرید و فروش مواد مخدر تبدیل شده است. از مسئولین امر درخواست می‌شود برای جلوگیری از آلوده شدن بیشتر جوانان این محل را پاک‌سازی کنند.
پارسی
* دستگاه دیپلماسی کشورمان در برابر پلشتی‌های آل‌سعود که شمشیر را از رو بسته و در تمامی این فتنه‌ها حضور پررنگ دارد نباید با مماشات برخورد ‌کند؟
شهباز‌نژاد
* شبکه 3سیمای جمهوری اسلامی وقتی بازی‌های باشگاهی اسپانیا را نمایش می‌دهد پرچم اوکراین را که در کنار صفحه به نمایش گذاشته شده را نشان می‌دهد. حق این است که ما در بازی‌های جام جهانی پرچم یمن مظلوم را در کنار آرم بازی‌ها نمایش دهیم. 
شعبانی
* افزایش دوباره بلکه چندباره قیمت خودروهای تولید داخلی اصلا پذیرفته نیست. 
پورعیسی
* کمک هزینه فعلی مسکن اصلا پاسخگوی هزینه مسکن کارگران نیست دولت تدبیر دیگری نماید و تغییرات اساسی در مسکن کارگران اعمال نماید.
اسماعیلی
* فرزند نابینایم به خاطر نداشتن معلم امسال مجبور به ترک تحصیل شده است از وزیر محترم آموزش و پرورش درخواست مساعدت دارم.
6942---0937
* از دولت و مجلس درخواست می‌شود مشکل نیروهای شرکتی را که چندین سال است در بلاتکلیفی به سر می‌برند روشن کنند.
کابلی
* چرا سازمان دریانوردی، سفرهای دریایی به قطر برای بازی‌های جهانی را علی‌رغم وعده‌ای که داده بود لغو کرده است؟
مسافر