kayhan.ir

کد خبر: ۲۵۴۱۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
سرلشکر صفوی:

بسیج و سپاه اجازه ندهند اغتشاشات به‌ طول بینجامد نباید نسبت به فتنه‌ها بی‌توجه بود

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه این اغتشاشات تمام می‌شود، گفت: انتظار داریم نیروهای مسلح که بسیج و سپاه بازوان قدرتمند آن هستند، اجازه ندهند این حوادث به‌ طول بینجامد و سپاه می‌تواند این مهم را محقق کند.
 
 
 
 
 
سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا در همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس که در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به حاضرین با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه در عملیات فاو ۳۰ تیپ را ایجاد و سازماندهی کرد، گفت: نه تنها رژیم بعث عراق بلکه سرویس‌های جاسوسی آمریکا در عملیات فاو غافلگیر شدند. سرلشکر صفوی عنوان کرد: در ابتدای جنگ به تعداد انگشتان دست هم آرپی‌جی نداشتیم ولی دیدیم که ما در ادامه موشک‌سازی را آغاز کردیم. حتی مجروحی که ترکش می‌خورد و عمل جراحی سنگین نیاز داشت را طی یک ساعت درمان می‌کردیم.
دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: سپاه پاسداران توانست در سطوح تاکتیکی و از نظر ایمان و شهادت‌طلبی بر عراقی‌ها غلبه کند. عراقی‌ها ابزار محور بودند ولی ما فکر محور بودیم. رژیم بعث عراق بیش از ۶۵ هزار میلیارد هزینه کرد که بیشتر آن پول را کشورهای عربی دادند.
وی بیان داشت: ما در بخش ساخت و تولید پهپاد به قدرت بالایی رسیدیم. سپاه در سال ۶۵ هواپیمای بدون سرنشین ساخت و در عملیات‌ها عکس‌برداری آنلاین می‌کرد. سرلشکر صفوی با تاکید بر اینکه ما در جنگ نسبت به دشمن برتری فکری داشتیم، گفت: ما از کشته شدن در راه خدا نترسیدیم و همواره خودمان را شهید فرض می‌کردیم و خودمان را برای شهادت زنده نگه داشتیم. دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه اغتشاشات اخیر امنیت ذهنی مردم، زندگی و کسب و کار مردم عزیزمان را تحت‌الشعاع قرار داده، تأکید کرد: انتظار داریم نیروهای مسلح که بسیج و سپاه بازوان قدرتمند آن هستند، اجازه ندهند این حوادث به‌ طول بینجامد.
وی با بیان اینکه ما ضعف‌هایی داریم که این ضعف‌ها باید برطرف شود، گفت: ما یک ملت قدرتمند و رهبری شجاع داریم و این اغتشاشات تمام می‌شود اما امکان دارد در آینده به بهانه‌های دیگر باز سراغ ما بیاید. انقلاب اسلامی آمده است تا وضع مردم را بهتر کند و ما پاسداران تا ابد مردمدار و مردمیار خواهیم بود.